Oldalak

2014. szeptember 29., hétfő

A-England - Lady of the lake

Ezt a bejegyzést kedves barátnőmnek, Ildinek ajánlom szeretettel! ;)

Sziasztok!

Egy A-England lakkot hoztam mára, a kollekciómból az elsőt, amit beszereztem. Nem ma történt, még a Nailland nyitása körüli időkben és blogról akkoriban még szó se volt. Azon túl, hogy álomszép árnyalat, ebben az esetben már a neve miatt is tudtam, hogy első körben hazajön velem a Tó Hölgye. Biztos van, aki egy ilyen névnek ellen tud állni, csak én nem tartozom közéjük. :)

Az A-Englandokban imádom a fantasztikusan pigmentált, egy réteges fedésüket! Nyomdafanok figyelem, körömnyomdázáshoz ezek a lakkok csodásak! 
Könnyű vele bánni, sűrű állagú, de könnyen terül. Kisebb körműeknek ideális a kissé lapított, de nem túl széles, klasszikus ecset. 



Az üvegben lilásnak láttam, felkenve inkább kékes. 
Egy rétegben fed, én kettőt kentem. Önmagában nem túl fényes, a képeken fedőlakkal láthatjátok. 


A képeken nappali fényben, borús időben fotózva láthatjátok. 
Sajnos napfényben nem tudtam fotózni az időjárás miatt.







Itt pedig egy vakus képen ő a jobb oldali, kékesebb árnyalatú lakk. Felkentem egy lila mellé, hogy látható legyen a különbség és a holo hatást is sikerült elkapni valamennyire. 




Élőben és közvetlen fénynél ennél jobban látszik a holo hatás, de sosem lesz vakító. A Hölgy diszkrét eleganciával jelzi, hogy "itt vagyok!", de nem adja magát olcsón, figyelned kell az élményért. 
Nagybetűs HÖLGY, ha értitek, mire gondolok. Én speciel szeretem benne ezt is.


Utolsóként tettem be ezt a képet, azt hiszem átjön a hangulata. Némi merengés és melankólia mögött időnként felcsillan az elmúlt nyár ezer csodás színe és sziporkázó öröme, ami megmelengeti a szívedet. A Tó Hölgye szerintem tökéletes őszi lakk. :)

Remélem, élveztétek a bejegyzést, szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése