Oldalak

2014. szeptember 21., vasárnap

pitCture pOlish - Fool's gold


A szép időre való tekintettel mostanában még gyakran kerülnek fel a nyárias színeim. Nagyon örülök neki, hogy ezt a lakkot is használhattam! Számomra ez a tökéletes türkizKÉK lakk.
Konkrétan egész nyáron ilyen színt kerestem, de sajnos amik a netes swatchokon csodás türkizkék árnyalatokkal csábítottak, azokról élőben kivétel nélkül kiderült, hogy valójában zöldek. :( Márpedig én türkizkéket akartam, nem pedig türkizzöldet. 
Mondjuk ezek után örülök is neki, hogy nem ugrottam bele internetes rendelésbe, mert biztos, hogy csalódás lett volna a vége. Erre a szépségre viszont határozottan érdemes volt nyár végéig várni! Nézzétek:









A képek mesterséges fényben készültek, a gyűrűsujjamon a PP Majesty lakkját láthatjátok. A lakkokat két rétegben használtam, Seche Vite gyors szárító fedőlakkal.
A nyomdát a China Glaze Goldie but Goodie, a Golden Rose Rich Color 74 lakkokkal és a Pueen 70 nyomdalemezével készítettem.














Arany glitterekkel megszórt és holo pelyhekkel tömött, türkizkék jelly lakkal van dolgunk. Wooow! A terülése, színe, ecsete a szokásos PP minőség, nagyon könnyű volt vele bánni, gyorsan száradt, bár én azért a Seche Vite gyors szárító lakkját mindig használom.
Ha jól emlékszem, négy napig hordtam és a szokott körömvégi kopáson kívül semmi gondom nem volt vele. Nagyon szerettem!
A glitterek ellenére a lemosása is teljesen rendben volt, nem kellett a fóliás módszert alkalmaznom.

Ugyan én kombináltam mással és nyomdáztam is rá, de önmagában is csuda mutatós! Igazi nyári, "csak felkenem és csobbanok is!" típusú körömlakk. :)
Akinek tetszik a szín és kedveli az arany kiegészítőket - mert az arany glitterek miatt ezek illenek hozzá igazán - annak must have darab lehet.

Remélem, élveztétek a bejegyzést, szép napot!

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi! Örülök, hogy egyetértünk! :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Ugye? Én is egyfolytában a körmömön felejtettem a tekintetem, amikor viseltem. :)

      Törlés