Oldalak

2014. október 23., csütörtök

Dance Legend Milky Way vs piCture pOlish Gravity





Sziasztok!

Ma két olyan szépséget hoztam, amivel mindenféle nail artos faxni nélkül, egy pár perces lakkozással galaxisokat varázsolhattok a körmeitekre. Mindkettő gyönyörű, de vannak különbségek. Bár tudtommal a Gravity már nem kapható, az összehasonlítást mégis időszerűnek érzem, mivel hamarosan érkeznek a Dance Legend lakkok kishazánkba, a Nailland standokra és webáruhába. Tehát ha valakinek már megvan a Gravity, talán segíthet a poszt eldönteni, hogy szüksége van-e mellé a Milky Way-re is.

A Gravity kimondottan fedőlakk, fekete lakk fölé kell alkalmazni, elvileg egy réteg is elég, de én kettőt kentem belőle. 
A Milky Way alá nem kell fekete lakk, a körmeimen három rétegben láthatjátok. Mindkettő fölé kentem egy réteg Seche Vite-t.
Az állaga mindkettőnek vékony, könnyen kenhető, viszonylag gyorsan szárad. Viszont a mennyiség nagyon eltérő, a Gravity 11 ml-t tartalmaz, míg a Milky Way-ből csupán 6,5 ml-t kapunk. 

A mutató és gyűrűs ujjamon a Dance Legend Milky Way-t, a másik kettőn a piCture pOlish Gravity-t láthatjátok. Jöjjenek a képek!







Szerintem mindkettő gyöngyörű, egyetértetek? 
De azért ne menjünk el a különbségek mellett, hiszen ez lenne a poszt lényege. A nyálcsorgatás mellett persze. :) 

Gravity - ő is multikróm lakk, de többnyire azért kéknek látszik, némi teal beütéssel, ami leginkább közelről látható. És természetesen gyönyörű, apró holopelyhekkel van megszórva, amik felkenve szépen kifénylenek a lakkból, nem szemkápráztatóan, csak éppen mint éjszakai égen a csillagok.

Milky Way - orbitálisan multikróm lakk! Zöld, kék és lila árnyalatokban játszik és minden apró mozdulatnál változik a színhatás. Azt hiszem, a képeken elég jól sikerült elkapnom a színeket. A három rétegben pedig legalább háromszor annyi holo pelyhet láthattok, mint a Gravitynél, ráadásul véleményem szerint valamivel nagyobbak is. 

Összességében
A Gravity egy diszkrétebb, finomabb holo pelyhes, általában kéknek látszó, úrinősebb galaxis manikűrt eredményez. A mennyisége majdnem duplája az DL méretének, plusz két vékony réteg elég belőle, de kell hozzá egy jó minőségű, gyorsan száradó és lehetőleg egyréteges fekete alaplakk. (Ajánlom a Golden Rose Rich Color feketéjét, olcsó és tökéletes.) Ebből adódóan viszont lassabban is fogy el. 
A Milky Way pedig minden, ami a Gravity nem! Csöppet se diszkét, ez megvakít, másodpercenként változtatja a színét és kiholózza a szemedet! Mintha az alkotók arra bazíroztak volna, hogy ha ezt felkened, ne nagyon tudj máshova nézni - meg a környezeted se. Ráadásul fekete alappal se kel pepecselned.
De. Igazi luxuscikk. Nagyon kis mennyiséget kapunk, jó drágán. Itthoni árat még nem tudni, de külföldről rendelve, a vámmal együtt majdnem A-England árban volt.  Ráadásul három rétegben kenve még kis körmök esetében is gyorsan fogy, hát még, ha valakinek nagy körmei vannak! 

Mivel a két lakk teljesen eltérő, megértem, ha valaki mindkettőt szeretné a gyűjteményében tudni. :) Aki pedig választani akar, remélem ez a kis poszt némileg segített benne. Érdemes megkukkolni a DL Galaxy kollekciójának többi lakkját is, mielőtt végleges döntésre juttok!

A DL lakkot és a Galaxy kollekciós társait hamarosan megrendelhetitek a Naillandból, vagy megnézhetitek a standjaikon. 
A PP itthon már nem kapható, a Limited Edition része volt, és a forgalmazónál is elfogyott, szóval aki mégis inkább azt választaná, annak az internetes vadászatot tudom ajánlani.

Remélem, tetszett a poszt, szép napot!

3 megjegyzés:

  1. Mindkettő nagyon szép, de nekem jobban tetszik a PP, pont azért, mert kell alá a fekete réteg. Valahogy úgy szerintem jobban kijön a szépsége. Épp ezért szerintem én a DL alá is kennék feketét, nem bírnám ki :) Főleg mert nem akarnék három réteget felkenni belőle. Viszont azt meg kell hagyni, hogy gyönyörűek *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Egyetértek, gyönyörűek, csak másként. Gondoltam, hogy lesznek, akiknek a PP jobban tetszik, pont az utánozhatatlanul finom szépsége miatt.
      Én nem kívántam a DL alá a feketét, de lehet, hogy spórolási célzattal egyszer kipróbálom majd, köszi a tippet! Azt azért elárulom, hogy mivel így nem fogom őket napokig viselni, csak ezt a négy körmömet festettem ki. Nem szívesen pazarolnám őket.

      Törlés
    2. Megértem hogy nem akarod pazarolni őket, én is félnék hogy elfogynak :D Főleg hogy nem az az árkategória, ahol alapból kettőt veszek hogy legyen... :/

      Törlés