Oldalak

2014. október 24., péntek

Hallowen - Sejtelmes nail art




Sziasztok!

Ezt a manit az A-England Sleeping Palace és a Moyra nude Holographic lakkjával készítettem. 
A Moyra Holographic kollekció többi lakkját is melegen ajánlom szíves figyelmetekbe! Nagyon jó minőségűek, két rétegben tökéletesen fednek, szépen érvényesül bennük a holo hatás, sok helyen elérhető és olcsó. A Moyra mostanában nagyon jó lakkokkal jön ki, a Gel Look kollekció is szuper darabokkal van tele. Ráadásul magyar márka, tudtátok? :) Na, de vissza a manihoz!

Az elkészítése nem bonyolult:

1. Átmenet - alaplakknak a moyrát használtam egy rétegben, majd sminkszivacsra festettem egy-egy csíkot mindkettőből és óvatosan rányomkodtam a körmömre úgy, hogy a sötét szín legyen a körömágy felé eső részen. Készen is van, jött rá egy réteg gyorsszárító fedőlakk.

2.  A moyou Bridal 06 lemezével és a Sleeping Palace-al nyomdáztam a körmeimre. 

3. Takarítás a körömágynál (megint nem lett tökéletes), fedőlakk és készen is van.

Képek beltérben, mesterséges fénynél:



Képek beltérben, természetes fénynél (a hajszálért bocsi!):



Képek kültérben, napsütésben, árnyékban és félárnyékban




Én magamon se horrorisztikus, se tökös manit nem tudtam elképzelni, de mégis szerettem volna valamit alkotni hallowenre. Így találtam ki ezt. 
A mintát direkt úgy választottam és helyeztem el, hogy ne legyen teljesen éles és részben beleérjen a köröm azonos színű részébe. Ezáltal olyan hatást kelt, mintha kissé sejtelmesen kiemelkedne az árnyékból, amire még ráerősített, hogy (már nem szándékosan) egy-két helyen picit elmosódott a minta. 

Szerintem egészen jó lett, én nagyon szerettem viselni. Nektek hogy tetszik? Átmegy a képeken a sejtelmessége? Mert élőben tényleg az volt.

Remélem élveztétek a bejegyzést, szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése