Oldalak

2014. október 19., vasárnap

Kék márványos nail art

Sziasztok!

Ezt a manit szintén a szivacsos technikával készítettem. Nézzétek el nekem, hogy a felhasznált lakkokat most nem tudom felsorolni, nem mostanában lett befotózva. Összeszedtem pár kék lakkot itthon, főképp foil és jelly finisht, aztán az egyikkel alapoztam, majd pötyögtettem a szivaccsal mindenféle színből ide-oda. A képeken szokás szerint egy réteg fedőlakkal láthatjátok.

Íme az eredmény:

Napfényben

Mesterséges fényben


Árnyékban

Defókuszált kép, a színek/fények hangulata

A márványos aranyszínt a China Glaze Stellar lakkjával készítettem, ez az egyetlen, amelyikre konkrétan emlékszem. Szerintem nail arthoz ez az egyik legsokfélébben felhaszálható lakk. Aranytelért és csillogó homok finisht is kiválóan lehet vele imitálni, arról nem beszélve, hogy önmagában vagy accent nailnak is szép. A magam részéről nagyon szeretem és mindenkinek jó szívvel ajánlom a megvételét! 

Itthon a Naillandben tudjátok beszerezni, most nagyon-nagyon akciós 745 forintos áron. Nekem persze még teljes áron sikerült hozzájutni, szokás szerint. :) Méltatlanul hanyagolt lakk, akinek még nincs és megteheti, csapjon le rá.

Remélem, élveztétek a bejegyzést, szép napot!

2 megjegyzés:

  1. Úú, ez nagyon tetszik! :) Muszáj megcsinálnom nekem is! És tök jó színeket válogattál össze :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Kíváncsian várom a Te verziódat is a blogodon! :D

      Törlés