Oldalak

2014. október 5., vasárnap

Őszi bordós nail art

Sziasztok!

Ma egy őszi, bordós-rózsaszínes nail artot hoztam, amit szivacsos technikával, nyomdázással és pontozóval készítettem. Gondoltam, most lépésről lépésre megmutatom. Nem bonyolult és hátha segítségére lesz valakinek.


Felhasznált lakkok:
Nicole by OPI Shoot For The Maroon
China Glaze Strike Up A Cosmo
Zoya Binx
Golden Rose Rich Color fekete a nyomdázáshoz
PP Heavy Metal a pontozáshoz

1. Fázis
Kifestettem a körmeimet, körmönként másik színt használva alapul. A NOPI és a Zoya közelit is mutatom.


NOPI


C.Glaze


Zoya


C.Glaze
2. Fázis
Ezután az összes lakkból fóliára pöttyintettem. Egy apró sminkszivaccsal felvettem belőle és random egy-egy helyen a más színű alapra nyomkodtam. Ezt minden színnel és körömmel eljátszottam. A kettes fázis után így nézett ki:



3. Fázis
Gyorsszárító fedőlakkal (Seche Vite) lekentem és megvártam, míg megszárad (ez fontos).
A fedőlakkot ezen a ponton akár ki is hagyhatjátok, de a használata több okból is jó. Egyrészt hamarabb megszárad a mani és lehet folytatni a munkát. Másrészt ha az egyik körömnél elrontom a mintát, akkor lemosóba mártott fülpucoló pálcikával könnyen eltávolíthatom a rontott mintát és újra nyomdázhatom, anélkül, hogy az alapszínt megsérteném. Ha nincs fedőréteg, akkor ilyen esetben sajnos azt a körmöt le kell mosni és elölről kezdeni. 

Ezután a Moyou Pro XL 23-as lemezével nyomdáztam rá. Majd a pontozóval felapplikáltam az ezüst pöttyöket, végül némi száradási idő után jött a következő réteg fedőlakk. 

A száradási idő azért fontos, mert ha nem vársz, könnyebben elkened a fedőlakkal a nyomdát. Még könnyebben pedig a pontozott mintát, mivel utóbbinál óhatatlan, hogy picit több lakk kerüljön kis helyre, ezáltal nehezebben szárad. A fedőlakk felkenésekor az a trükk, hogy annyi lakk legyen az ecseten, ami egy-két húzással szétteríthető a köröm teljes felületén, miközben az ecset nem érinti az alatta lévő színes réteget. Szóval nem szabad sajnálni. 

Íme a végeredmény.






















Mutatós kis őszi mani lett, nemde? :) Nagyon szerettem viselni és elég tartós is volt, 5 napig bírta. Utóbbi lehet, hogy részben a dupla fedőlakknak is köszönhető.

Remélem, élveztétek a bejegyzést, szép napot!

2 megjegyzés: