Oldalak

2014. december 28., vasárnap

Anya-lánya hópelyhes nail art


Sziasztok!

A karácsonyi manikűrömet már láttátok, ma az ünnepek előtti manimat szeretném megmutatni. Félig-meddig natúr hatású, úgynevezett negativ maniban gondolkodtam, kékes alappal és hópelyhekkel nyomdázva. Esküvőre voltunk hivatalosak, úgyhogy mindenképpen egy csillogósabb, ünnepélyesebb verziót szerettem volna készíteni. A kislányom kérésére készítettem egy manit neki is, úgy gondoltam, kivételesen azt is megmutatom. Remélem, nem baj. :)

A felhasznált kellékek
Moyou Festive 02 nyomdalemez
Models Own Hypergel Light White nyomdázáshoz
Zoya Hudson (a kislány manikűrjében)
Barry M Diamond Glitter
PP Bette

Beltéri szórt fényben és vakuval készült képek
Nézzétek, milyen szép a BM Diamond Glitter! Katának köszönhetően találtam rá és még akciós is volt. Ha szeretnétek egy szép, diszkrét méretű holo glitterekkel ellátott, színtelen alapú lakkot, én ezt ajánlom.




Egy rövid folyamatleírás:
1. alaplakk
2. a köröm egy részét kifestettem a Bette-el három rétegben
3. a határvonalat egy ezüstös lakkal és vékony ecsettel finoman elsatíroztam
4. Seche Vite, száradás
5. Barry M Diamond Glitter felvitele szivaccsal, szintén a kifestett részre
6. hópelyhek nyomdázása a fehér lakkal
7. újabb réteg Seche Vite
Kész! :)

Kültérben, napfényben



Először a szivacsos technikát próbáltam a Bette felvitelénél, de nem volt elég türelmem várni a teljes száradásra a rétegek között, a jelly lakk pedig nem jól reagált erre: a második réteg felszedte az elsőt. Így maradtam a köröm felső részének hagyományos kifestésénél és lemondtam a finomabb átmenetről. Ennek kompenzálására találtam ki azt, hogy a határvonalat elsatírozom ezüst lakkal. Ez tényleg elmosta a határt a negatív és a festett rész között, bónuszként pedig - bár a kész manin nem tűnik ki, - de az összhatást sokkal csillogóbbá, ünnepibbé tette. A Bette holo pelyhes csodáját a szivaccsal felütögetett Diamond Glitter méginkább ünnepivé és jegessé varázsolta. Ahhoz képest, hogy menet közben változtatnom kellett a techikán és az eredeti elképzelésemen, igazán elégedett voltam a végeredménnyel. Tartós is volt, a negyedik napon, szinte hibátlan állapotban mostam le.

Most pedig nézzétek meg az anya-lánya manikűrt és a kislányom kezéről készített képeket. A kérésére neki hóesést és egy hóembert festettem a körmeire, alapszínként lilát és rózsaszínt használva. Nagyon boldog volt vele és roppant jól szórakoztunk pepecselés közben. :)



Nektek hogy tetszik? :)

Remélem, élveztétek a bejegyzést, szép napot!

2 megjegyzés: