Oldalak

2014. december 20., szombat

China Glaze - Atlantis


Sziasztok!

Ma egy China Glaze lakkot hoztam nektek. Szeretem a márkát, mert hatalmas a választéka, jó minőségben és kedvező áron. Valamint rendszeresen hoznak ki új kollekciókat, miközben készleten tartják a régebbi darabokat is. Persze megszűnések náluk is vannak, de azért mindig van miből válogatni. 

Az Atlantis neve találó, a lakk zöld jelly alap, dugig tömve ezüst színű, a szivárvány minden színében holózó mikroglitterekkel. Szikrázik, mint egy elsüllyedt város aranya, nézzétek! :)


Adatok:
- űrtartalom - 14 ml 
- kupak - fekete matt műanyag, jó fogása van
- ecset - klasszikus, vékony, hosszú, egyenes, hajlékony
- állag - pont jó, nem folyós, de vékony rétegekben is felvihető
- száradás - gyors, de fedőlakk a glitterek miatt mindenképpen ajánlott
- tartósság - 4. napon, minimális körömvégi kopással mostam le (legutolsó kép)
- lemosás - a glitterek miatt macerás, lehúzható alaplakk használata vagy fóliás módszer ajánlott.
A lemosási macerán kívül egy bajom van vele, az üveg formája. Stabil és tetszik is, de tárolás szempontjából egyáltalán nem praktikus! Ez nem fog elriasztani a CG lakkok beszerzésétől, de jobban örülnék egy kompaktabb formának.


A minősége jó, könnyű volt vele dolgozni. Jellyként önmagában építhető, vagy egy színes alaplakkal több réteget megspórolhatunk. Utóbbi esetben könyebb lemosni és az alaplakk változtatásával a színárnyalat is változtatható. Eddig ígéretes, ugye?

A képeken két réteg Miss Sporty 60 felett két rétegben, egy réteg Seche Vite fedőlakkal láthatjátok.
Képek beltérben, természetes fénynél




Képek kültérben, napfénynél





Képek beltérben, mesterséges fényben és vakuval



És végül egy karácsonyi nail art. Pet'la plate Mistletoe lemezével, a Barry M Gold foil és A-England Rose Bower lakkokkal készítettem. Az összes lakkot megtaláljátok a Naillandnál. 

Zöldlakkos lányoknak egy igazi Jolly Joker lehet! Nyáron egy hűvös kék szín felett vagy önmagában a medence vizének zöldjét idézi. Télen egy fenyőzöld szín felett igazi karácsonyos lakk. Na, ezért most tettem ki és nem nyáron. :) Ha pedig túl sok a csillogás, akkor egy matt fedőlakkal szolidan különleges.
Én nagyon szerettem viselni, önmagában és nyomdázva is, biztos vagyok benne, hogy még sokszor előkerül a dobozkámból. Kedvenc zöld lakkom lett.

Remélem, élveztétek a bejegyzést, szép napot!

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű arannyal nyomdázva! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Lolli! Igen, így nagyon karácsonyosnak érzem. :))

      Törlés