Oldalak

2014. december 6., szombat

Color Alike Multichrome 545



Sziasztok!

Tudom, hogy most mindenki Dance Legend lázban ég, de én mára mégis a Color Alike Multichrome kollekció 545 lakkját hoztam nektek. 

Ennek a kollekciónak a lakkjai üvegben eléggé egyformának látszanak, át is siklott rajtuk a tekintetem. De a látszat csalt! Amikor Madlen kezén megláttam őket felkenve, már tudtam, hogy elvesztem. Három szín azonnal felkerült a kívánságlistámra. És hogy miért? Mert ezek a lakkok nem csupán multikrómok, hanem egyúttal holok is! Olyan finoman, elszórtan holo, ami a multikróm hatással együtt pompásan mutat. 
Egy titka azért van a dolognak, fekete alapra kell felkenni. A képeken a Golden Rose fekete lakkján, egy rétegben, fedőlakkal láthatjátok. Így utólag azt hiszem, elbírt volna még egy második réteget is.






Azt hiszem, elég jól sikerült elkapni a multikróm színjátékot a képeken, az utolsó képen pedig a holo hatást is. Nektek hogy tetszik? Én nagyon szerettem! Nem is készítettem vele nail artot, mert szerettem volna önmagában viselve, teljes szépségében megismerni. Többnyire a lilás és kékes arcát mutatta, de néha zöldes és barnás színeket is elcsíptem benne.

A lakk állaga hígabb, szépen terül, könnyű volt vele dolgozni. Az ecset rugalmas és pont jó méretű. Összességében a minősége nagyon jó. A kis kerek üvegcsében 8 ml lakkot kapunk, mindössze 1290 forintért. Nagyon örülök neki, hogy már itthon is hozzájuthatunk ezekhez a jó minőségű, szépséges lakkokhoz, ráadásul ilyen kedvező áron. A lakkot a Nailland standon vásároltam, de a webshopból is megrendelhetitek a kollekció többi lakkjával együtt.

Remélem, élveztétek a posztot, szép napot!

3 megjegyzés:

  1. Jaj, én is annyira odavagyok ezekért a lakkokért :O Gyönyörűek! Már kettőt meg is vettem, szóval még hátra van három :) De mindet megszerzem, mert VÁÓÓÓÓ <3 Örülök, hogy Neked is ennyire bejöttek ^^

    VálaszTörlés
  2. Fú ne is mond, Madlen kezén az az öt lakk nagyon ütős volt! Alig várom, hogy meglegyenek! Ezek a Colour Alike lakkok baromi jók!

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok! :) Örülök, hogy nektek is bejöttek, tényleg csodásak! És még a pénztárcánk se zokog miattuk, a kettő együtt ellenállhatatlanná teszi őket. Én úgy terveztem, hogy egyelőre megállok háromnál, de soha ne mondd, hogy soha. :)

    VálaszTörlés