Oldalak

2014. december 29., hétfő

ILNP - Phoenix



Sziasztok!

Ma az ILNP új Ultra Chrome Flakies kollekciójának Phoenix lakkját szeretném nektek bemutatni, amihez a márka saját oldaláról, egy csoportos  előrendelés útján jutottam hozzá. A megszokott dobozkában érezett, már az új, kecses, szögletes üvegben. Színtelen alap dugig tömve szabálytalan alakú, apró, szilánkos multikróm pelyhekkel, amik főleg lila és kék színekben játszanak, a megvilágítástól függően. A minősége tökéletes, szépen terül, és ha díszítőlakknak akarjuk használni, már egy rétegben is megfelelő mennyiségű pehely kerül a körömre. A kupak gumírozott, az ecset hosszúkás, lapított, nagyon komfortos a használata. Abszolút hozza a luxuslakk-feelinget.

A legtöbb blogon ezt a kollekciót fehér és fekete alapon láttam, de szerintem színes alapon is jól mutathatnak. Krémes lakkhoz nem volt kedvem, így a választásom a Dance Legend Optical Illusion holo lakkjára esett, mivel a két lakk színvilága közel áll egymáshoz. Róla hamarosan külön poszttal jövök, mert megérdemli. :) Addig is elárulhatom, hogy onecoater és itt a közös fotó (normál fényben és vakuval).


A Phoenix-el a középső és gyűrűs ujjamat díszítettem, de kissé másként. A jobb kezemen két rétegben, a bal kezemen három rétegben láthatjátok, különféle fényeknél fotózva. Két rétegben még fedőlakknak mondható, háromban már szinte teljes fedést lehet vele elérni. Mindkét módon használva különleges és szerintem nagyon szép!

Optical Illusion + két réteg Phoenix
Beltében mesterséges fényél és vakuval


 Kültérben, enyhe, szórt napsütésnél

Az alábbi fotókat az autóban, nappali fénynél lőttem (nyugi, nem én vezettem).



Optical Illusion + három réteg Poenix
Beltéri képek mesterséges fénynél és vakuval.


 Kültéri képek napsütésben.




 Beltéri képek természetes fénynél és napsütésben.


 És itt is két autóban, természetes fénynél készült fotó.


Elég sok arca van ennek a lakknak, emiatt arra számítok, hogy ennek a kollekciónak a fogadtatása megosztó lesz. Valakinek vagy nagyon tetszeni fog, vagy egyáltalán nem. Nektek mi a véleményetek? Tervezitek valamelyik megvásárlását?

Remélem, élveztétek a posztot, szép napot! 

2 megjegyzés:

  1. A dance legend csodaszép, azt szívesen elfogadnám és úgy gondolom, hogy ez a márka megéri az árát. Bár, ebben is akadnak gyengébb láncszemek. ILNP ez a kollekciója sajnos nekem nem jön be. Az üvegben olyan jól mutatnak, de a körmön furák, vagyis nem jön át az a szépség. Én megértem azokat is, akiknek tetszik, mert van, hogy én is beleszerelmesedek lakkokba :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a véleményt, Andi! Ezek szerint bejött a megérzésem, tényleg megosztó kollekció lesz. :) Nekem tetszik, de én is megértem, hogy másnak meg nem. Eleve nem is mindenki szereti az ilyen jellegű pelyheket, és a multikróm hatás is más így, mint egy lakknál, hiszen a pelyhek megtörik a folyamatosságot. A DL-t nálam is nagy kedvenc a jól eltalált színe miatt, holo lakkban ezt az árnyalatot még nem is láttam máshol. Nemsoká jön róla is a poszt. :)

      Törlés