Oldalak

2014. december 18., csütörtök

Llarowe - Thriller - the perfect TEAL


Sziasztok!

Idén ősszel beleszerettem a kékeszöld színbe, így körömlakkban is a tökéletes tealt vadásztam. A teal szín a legtöbb lány számára zöld, némi kék beütéssel. Nem könnyítette meg a helyzetemet, hogy én pont fordítva látom a dolgot. Mivel nem vagyok (egyelőre) egy zöld lakkos lány, teal szín alatt egy alapvetően kék lakkot értek, ami rendelkezik némi zöldes beütéssel. Az ILNP Blue Steel tökéletes választás lett volna, ha még azelőtt kezd érdekelni, mielőtt beszüntetik a forgalmazását. :( 
Nézelődtem hát tovább. Többek között így került a készletembe a piCture pOlish Hope is, ami gyönyörűséges lakk - csak éppen túl sötét és túl zöld volt ahhoz képest, amit elképzeltem. 
Nem vagyok egy feladós típus, további próbálkozásaim nem csak rendelésben és vadászatban merültek ki, született pár franken lakk is belőle (a jobbakat nemsokára láthatjátok majd a blogon). Az egyik pelyhes jellynek színárnyalatra éppen megfelelt, de teal holo lakkom még mindig nem volt.

Aztán az egyik facebook csoportban a lányok előálltak egy közös Llarowe rendelés ötletével. Eddig még nem volt ilyen márkájú lakkom és már egy ideje ki akartam próbálni, úgyhogy eldöntöttem, legalább egy lakk erejéig beszállok én is.  Az oldalt nézegetve persze a kékes árnyalatú lakkokon akadt meg a szemem és végül a Thriller-re esett a válsztásom. 
Amikor aztán megérkezett a lakk, alig vártam, hogy átvehessem és felkenhessem. Üvegben nagyon ígéretesnek tűnt és amikor végre felkenhettem, majdnem a plafonig ugrottam örömömben. Mert igen, végre megvolt, itt van a körmömön éppen az a teal árnyalat, amit elképzeltem! És a holo játéka, hát óhhh és ahhh! :))) Nem mondom, hogy tökéletesen elégedett vagyok vele, mert nem árnyalná kellően a valóságot. Ami az, hogy egyszerűen odavagyok érte! 

Pár szóban a minősége: két rétegben tökéletesen fed, az állaga picit sűrű, de nem kezelhetetlen, az ecsete klasszikus, hajlékony, jól kezelhető, a száradása jó, de fedőlakk ajánlott rá. A képeken két rétegben, fedőlakkal láthatjátok. 
Ezer arcú lakk, úgyhogy vigyázat, rengeteg kép következik!

Természetes fényben készült beltéri képek










Vakuval készült beltéri képek








Természetes fényben, borult időben készült kültéri képek



Pár pillanatra kisütő, erőtlen, téli napfényben készült kültéri képek. Ne tudjátok meg, mekkorát startoltam a telefonért! :)



Végül másnap díszítettem is. Nézzétek az alapszínt is, minden képen más és más arcát mutatja, hol zöldesnek, hol kékesnek látszik, én nem bírok betelni vele...













A hópelyhekez az alábbi képen látható Pet'laplate lemezt használtam és a China Glaze Gossip over Gimlets lakkját. Meg kell mondanom, a 2014 karácsonyi kollekcióból megvásárolt mindhárom Pet'la lemezemet imádom! :) 


Mit szóltok hozzá? Meg kell mondanom, én mind a lakkot önmagában, mind a hópelyhes manit imádtam viselni! Négy nap után, minimális körömvégi kopással mostam le, de szívem szerint még viseltem volna tovább is. Nagyon boldog vagyok ezzel a lakkal, mert különleges, ezer arcú és tökéletesen összevág az elképzelésemmel! Talán kissé még felül is múlta. :)


Elérhetőségek:
Pet'la Plate 2014 téli kollekció
Llarowe  Colors by Llarowe - Thriller
Nailland  China Glaze - Gossip over gimlets

Remélem élveztétek a bejegyzést, szép napot! :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! :)
    Magában és a hópelyhekkel is nagyon tetszik. :)
    Nekem eddig 3 CbL körömlakkom van, én is szeretem ezt a márkát, biztosan fogo még vásárolni tőlük :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Erzsi! Azt hiszem, én sem tudok megállni ennél az egynél. :)

      Törlés
  2. Most akkor itt is leírom, hogy ez valami mesés! Nem akartam megvenni, nem is értettem miért a hype. Most már kell. Remélem boldog vagy :-D Ha megveszem, az egyedül és kizárólagosan a TE hibás lesz! :-))) Imádom! És milyen szép hosszúak a körmeid! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Julcsi! Hát azt hiszem, bloggerként ezt az ódiumot vállalnom kell. Mea culpa, mea maxima culpa! :)
      Ti pontosan tudjátok, hogy egy általunk elképzelt árnyalat megtalálása néha szinte lehetetlen és a vadászat sok mellényúlással és csalódással is jár, főleg internetes vásárlás esetén. Még mindig alig hiszem el, hogy a Thriller ennyire betalált. Nagyon remélem, hogy ha megveszed, Te is annyira imádni fogod, mint én!
      Én is nagyon boldog vagyok, hogy sikerült megnöveszteni a körmeimet. Ez a Nail Rescue érdeme, amit alaplakként használok minden manikűr alá.

      Törlés