Oldalak

2014. december 5., péntek

Mikulás manikűr - Santa Claus



Sziasztok!

Ma egy Mikulás manikűrrel jelentkezem. Annyira beleszerettem Petra karácsonyi kollekciós Petl'a lemezeinek csodás és egyedi mintáiba, hogy hármat is megrendeltem közülük. Expert mélységben kaphatóak, ami számomra tökéletes volt. Ebben a manikűrben a Mistletoe lemezt láthatjátok. 

Továbbá nem tudtam ellenállni a Moyou Festive 01 lemezén rénszarvasos szánon átröppenő Mikulásnak sem, így természetesen szerepel a manikűrben. Meg kell mondanom, ez a motívum egyértelmű kedvence a kislányoknak és a gyermeklelkű felnőtteknek (valamilyen szinten magamat is közéjük sorolom). Nem hiszitek el, de az ovis lánykám és barátnői naprakészek az anyukák és szeretett óvónénik manikűrjeiből. :) 

Íme a manikűr, amely nekem és a lánykámnak kedvenc lett. Seche Vite fedőlakkal láthatjátok. Napfénynél nem sikerült fotóznom, így próbáltam meleg és hideg világításnál is fotózni.
(A körömágyam állapotáért elnézést kérek, bármivel kenem, rettentően kiszárad a télen.)






Azt hiszem látható, hogy mindkét nyomdalemezről szépen, tisztán és teljes részletességgel sikerült a mintákat átvinni a körmeimre. A takarításuk sem problémás, számomra tökéletesek voltak. Könnyű velük dolgozni és gyors sikerélményt biztosítanak. Ezeket a lemezeket jó szívvel ajánlom a kezdő nyomdázóknak is. 

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én azt vettem észre, hogy az Ünnep közeledtével kényszeresen tolom minden manikűrre a China Glaze Fairy Dustot. Egyszerűen nem tudok betelni a szivárvány minden színében finoman szikrázó tündérpor csillogásával. Nekem annyira karácsonyi! És kissé elvarázsolt. :)
(Ha nektek is tetszik, épp most töltötték fel a készletet.)

Ti szeretitek az ilyen jellegű, minden körmön mintás, alkalmi manikűröket?

Felhasznált lakkok:
piCture pOlish White Wedding - alap
A-England Rose Bower - alap és nyomda
Moyra No. 251 Ezüst holo - alap és nyomda
China Glaze Fairy Dust 

Elérhetőség: 
lakkok és Moyou lemezek a Nailland webshopján és a standokon,
Pet'la Plate a webshopban


4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a koncepció! Hangulatos és CSILLOG! :-D Éljenek a szarkák, mint én!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Julcsi! Hát igen, tél és ünnepek, szarka manira fel! :)))

      Törlés