Oldalak

2014. december 25., csütörtök

Peel off bázis lakk teszt és karácsonyi manikűr


Sziasztok!

Boldog Karácsonyt kívánok minden kedves olvasómnak! :)

Mára egy nem túl látványos, ám annál praktikusabb tesztet hoztam nektek. Szeretjük a glitteres lakkokat? Persze! Na, de lemosni? Brrrr!!! Annyira, hogy időnként már a lemosás gondolata is képes elriasztani attól, hogy egyáltalán felkenjük őket. Erre találták ki a "peel off" alaplakkot, aminek használatával a lakk később simán lehúzható a körömről. Szuper ötlet! Ki akartam próbálni? Naná, hogy! És itt jött a koppanás, mert egyszerűen nem lehetett hozzájutni! Az OPI peel off lakkját egyik nagy drogéria lánc sem forgalmazza idehaza, és ha véltelenül megtaláltam ebayen, tuti, hogy az eladó nem szállított hozzánk. Az Essence limitált volt, régesrég nem kapható. Némi mázlival a körömlakkos csoportban végül levadásztam, de igazolni tudom a neten keringő vegyes véleményeket. Nem vagyok elégedett vele, mert baromi lassan szárad és még száradás után is "szépen" összekapta a fölé kent lakkot, kétszer is, full ráncosra, úgyhogy többet nem is próbálkoztam vele. 

Ámde nemrégiben a Dance Legend márka Naillandba érkezésekor mi mosolygott rám a pultról? A márka kétféle peel off alaplakkja, bizony! És ezzel kb. egyidőben a DM láncban megjelent a Miss Sporty peel off alaplakkja is. Szóval vége az ínséges időknek, nem csak elérhető a termék, de még válogatni is lehet.

Nos, a karácsonyi manikűrömnél rögtön ki is próbáltam őket. A manikűr:



És a tesztelt lakkok:

Most pedig jöjjön a teszt!
Mindegyik alaplakkot két vékony rétegben vittem fel a megtisztított körömre, megvártam, míg teljesen megszárad és manikűröztem. (Sok réteg Flormare Gold Orchide és China Glaze Ruby Pumps voltak a tesztalanyok, majd Seche Vite és végül a Flormar mattító lakkja zárta a manikűrt.) Másnap délelőtt narancsfa pálcával távolítottam el a lakkozást. 
Balról jobbra: kisujj Miss Sporty, gyűrűsujj DL Glitter Base (fehér), középső ujj DL Remove Base Express formula (áttetsző).
Az eltávolítás folyamata:



És az eredmény (elnézést az elszíneződött körmökért, mióta rendszeresen lakkozok sajnos ilyen, az alaplakk használata ellenére is).

Jöjjön a tapasztalatok összefoglalása! 

Száradási idő: 
1. DL Remove Base Express - tényleg extra gyorsan szárad
2. Miss Sporty - még mindig sokkal gyorsabb, mint a hasonlóan fehér DL
3. DL Glitter Base - sajnálattal, de borzasztó lassan száradt, még a Miss Sporty is mérföldekkel lehagyta

Illat:
1. DL Glitter Base - nem akartam elhinni lányok, de ILLATOS!!! 
2. DL Remove Base Express - diszkréten illatosított
3. Miss Sporty - hát ő bizony olyan szagú, mint a PVA ragasztó

Eltávolítás: 
Nem volt különbség, mindhárom alaplakk ugyanolyan jól teljesített. A narancsfa pálcával körömágynál megkezdve alulról fel lehet lazítani a lakkot, így végigmenve a köröm felületén felválik és egy-két nagyobb rétegben lepereg a lakkréteg. Húzni nem ajánlom, mert úgy szakad és kezdheted előről a kaparást. A szabad szélnél kicsit nehezebben jön, én megtámasztottam a körmöm, nehogy véletlenül beszakítsam a pálcával, ahogyan rányomom.

Ár, elérhetőség:
Mindkét DL 2.490 Ft, itthon Nailland és persze külföldi webshopok
Miss Sporty 590 Ft, Drogerie Markt 

Nálam a körömre egyértelműen a DL Remove Base Express volt a győztes. A DL Glitter Base olyanoknak lehet jó választás, akinek nem olyan lényeges a száradási idő rövidsége, viszont fontos a kellemes illata. A Miss Sporty-t pedig egyértelműen az árérzékenyeknek ajánlom, ha az illat tekintetében kompromisszumot tudnak kötni. Viszont nem tudom, hogy limitált-e, szóval ha valaki ezt nézte ki magának, érdemes pár üveggel betankolni belőle.

Remélem, hasznos volt a poszt, kellemes pihenést az ünnepekre! :)


4 megjegyzés:

  1. Nekem a MS van meg, elégedett vagyok vele, bár amennyi glitteres lakkom van, biztos fogok venni a DL-ből is ha újra kapható lesz, hála Neked most már tudom melyiket vegyem majd :)

    VálaszTörlés
  2. Hasznos bejegyzés! :) Nekem az Essence van meg, az, amelyik része volt az állandó szortimentnek (nem az, amelyik valamelyik trendkiadás részeként volt kapható), persze ezt is visszavonták már. :) Nekem teljesen jól működik, viszont tény, hogy egy normál alaplakkhoz képest lassabban szárad. A Miss Sporty-t szívesen kipróbálnám az ára miatt, de a DL Remove Base Express is nagyon csábítónak tűnik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Zsófi! Bátran próbáld ki a Miss Sportyt, én teljesen elégedett vagyok vele. Ár/érték arányban pedig egyértelműen verhetetlen (bár csak 8 ml, a DL pedig 15 ml, de az ára így is az egyötöde). :)

      Törlés