Oldalak

2014. december 7., vasárnap

piCture pOlish - Lizzie


Sziasztok!

Mivel kevés időm van a blog vezetésére, úgy döntöttem, sűrűbben, több bejegyzést teszek közzé és kevesebb lesz a szöveg.

Jön a tél, hópelyhekre vágytam és egy ilyen jellegű manikűrt készítettem a PP Lizzie lakkjával. Holo pelyhes jelly lakk, építhető, a körmeimen négy rétegben, fedőlakkal láthatjátok. Szokásos PP minőség, szépen terül, gyorsan szárad, tartós (3 napig viseltem, még körömvégi kopás is alig volt).

A gradient-et egy általam kevert zöldes holo franken lakkal készítettem és a Moyra boltban vásárolt selyem hópelyhekkel díszítettem. 
(Az üzletük Budapesten a Ferenc körúton, majdnem közvetlenül a Boráros térnél van, a linken a webhopot találjátok).








A Lizzie üvegben halványlilának látszik, azonban így rétegesen felépítve már nem lilának, hanem jegesnek láttam a körmeimen. Frozen. :))

A négy rétegtől nem kell megijedni, hamar szárad és ugye nem kell mondanom, Seche Vite jóbarát. 
Azonban, ha alapként egy fémes fisihű, ezüst vagy halványlila lakkot (pl. Zoya Hudson) használtok alá, akkor két réteg is elég a jeges hatáshoz, így tudtok vele spórolni. Mert azért nem olcsó, ezt szögezzük le! És négy rétegben használva elég gyorsan fogy.
Bátrak és kíváncsiak pedig más lakkokkal is kísérletezhetnek alapozásként, úgy sejtem, 1-2 rétegben sötétkék vagy glitteres lakkok fölé kenve is érdekes hatásokat lehet elérni (ezt ugyan még nem próbáltam, de fogom).

A Lizzie-t szokás szerint a Naillandtól szereztem be, de ha itt nem lenne készleten, a külföldi webáruházakban is megtalálható.

Na, ennyit erről, megint sok a szöveg. Majd legközelebb jobban visszafogom  a grafomániámat. :)
Nektek hogy teszik ez a lakk?

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! És mi az a kék, ami a körömhegyre került? Azzal együtt nagyon tetszik!:))

    VálaszTörlés
  2. Köszi Lolli! Nagyon örülök, hogy tetszik, mert az egy saját franken lakkom. :) Lehet, hogy a képeken kéknek látszik, de inkább zöldes árnyalatú.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen inkább kéknek látszik... Szuper lett! Ráombréztad?

      Törlés
    2. Azt próbáltam, de nem igazán jött össze. A Lizzie nagyon halvány volt hozzá, nem alakult ki a színátmenet. Így csak a köröm végét finoman körbenyomkodtam egy pici zöld lakkos szivaccsal.

      Törlés
    3. Jó lett az! És cuki a kis virág is hozzá! :)

      Törlés
  3. Köszi, örülök, hogy tetszik! Amúgy hópehely. :)))

    VálaszTörlés
  4. Első látásra, a Nailland standnál nem igazán fogott meg ez a szín, igaz, akkor még sok szín volt ami kívánságlistás volt. A múltheti találkozón már szemezgettem vele, lehet rám kacsintott, de most a bejegyzésed után még jobban tetszik :)
    Aranyosak a selyem hópelyhek, ilyet még nem láttam :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Erzsi, örülök, hogy tetszik! Nagyon jó kis jeges téli lakk, megértem, ha neked is felkúszott a kívánságlistádra. Én is biztos fogom még viselni idén, mikor lemostam, már azon agyaltam, hogy legközelebb milyen színnel nyomdázzak rá. :)

    VálaszTörlés