Oldalak

2014. december 9., kedd

Zoya Aurora és PP Pandora



Sziasztok!

Tegnap Erzsi posztján gyönyörködtem a két lakkról hozott csodás képeiben. Amikor olvastam, hogy neki már nincs meg mindkét lakk, így manikűrben nem tudja megmutatni őket, eszembe jutott, hogy én még kora ősszel befotóztam őket együtt, csak azután szokás szerint elfeledkeztem róla és nem került ki a blogra.
Nos, gondoltam előkeresem a képeket és megmutatom nektek őket egyetlen manikűrben. 

Sok-sok kép következik, a lakkokat felváltva láthatjátok a körmeimen: mutató és középső ujj Aurora, a másik kettő Pandora.




A felső képen a színt, az alsón a holo hatást láthatjátok. Bár a lakkok nagyon hasonlóak, hiszen a színmélység nagyjából azonos, mégis van néhány apró, de lényeges különbség közöttük. 
Aurora - meleg árnyalatú lila, riktább, de nagyobb holo pelyhekkel
Pandora - hideg árnyalatú lila, dugig tömve apró holo pelyhekkel

Nyomdáztam is rá, a Golden Rose Matte 07 számú lila lakkjával (erről lesz majd külön bejegyzés is, mert gyönyörű). A matt hatás a fedőlakknál elveszett, de nem is ez volt a lényeg. Azt szerettem volna látni, hogy a holo pelyhek melyik lakknál mennyire adják ki a mintát, ahogy előcsillognak a nyomdázott terület alól. Ezért is választottam egy szintén lila lakkot, hogy ne a nyomdázott szín, hanem kimondottan a holo alaplakk érvényesítse a mintát - ha tudja. Nézzétek!










A nyomdázás eredménye az lett, hogy az apró pelyhes Pandorán sokkal szebben, tisztábban érvényesült a minta, mint az Aurorán. Élőben egyértelmű volt a különbség, remélem, a képeken is átjön. 
Nem tudom, ti szeretitek-e az ilyen diszkrét, csaknem láthatatlan mintájú manikűrt, én néha nagyon szeretek ilyet viselni. Tudjátok, az a bizonyos apró csavar: első pillantásra csak egy szín, de ha jobban megnézed, akkor húha! Mint az igazán szép nők, akik nem csak kívül, hanem belülről szépek. Szerelem második pillantásra. :)

Na, de vissza a lakkokhoz! Az Aurora meleg árnyalata és holo hatása együtt nagyon különleges és szépséges (engem megvettek vele kilóra). De aki a hidegebb hatást jobban kedveli, és/vagy szeretné nyomdázás alapjának használni, annak a Pandora lesz jó választás. Az olyan lakkbolondoknak, mint én, pedig indokolt lehet mindkettő megtartása. :D

Remélem, élveztétek a bejegyzést, szép napot!

2 megjegyzés:

  1. Nekem is megvan mindkettő, de én az Aurora-t egy kicsit jobban szeretem valamiért. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértelek Timi, én is! Nekem valahogy nagyon bejön ez a Zoya kollekció, az összes lakkját imádom. A Pandorát csak a nyomdázás miatt tartottam meg.

      Törlés