Oldalak

2015. január 16., péntek

A-England - Virgin Queen



Sziasztok!

Ma a Virgin Queen-re esett a választásom, egy őszi nail art keretében mutatom be nektek. Amit az A-England lakkokban nagyon szeretek: az egy réteges fedésüket, álomszép színeiket és a finom, elegáns holot, amivel Adináék megszórják őket, mint valami tündérporral. Ráadásul szuperpigmentáltak, így nyomdázni is tökéletesek. 

A Vigin Queen az új Elisabeth&Mary kollekció részeként tavaly év vége felé jelent meg. A swatchok alapján sokáig egy ezüstös lakkra számítottam, a meglepetés akkor ért, mikor személyesen a Naillnad pultjánál állva is szemügyre vettem. Merthogy ezüstről szó sincs, ő egy határozottan bronzos árnyalatú körömlakk. És akkor már tudtam, hogy hiába hagyom ott, előbb-utóbb el fogom hozni, mert még csak közelítően hasonló sincs a készletemben. 


A körmeimen egy rétegben, egy színátmenetes nyomdázással díszítve láthatjátok, melyet az A-Englan Rose Bower és Briarwood lakkokkal készítettem. Fedőlakkot tettem rá, mert önmagában nem annyira fényes és a tartósság miatt is célszerű.


Az A-England egyébként ebben nagyon nagy, egy-egy színnek olyan átlagon és képzeleten túli árnyalatait keverik ki, hogy esélyed nincs dupét találni hozzá. Ilyen minőségű dupét meg pláne! :)

Kíváncsi voltam, milyen lenne mattítva ezért lemattítottam és egy kis csillogó körömporral ellenpontoztam a matt felületet.


A körömpor nem kellett volna rá, de a matt hatás nagyon jól állt neki. Sajnos a kép nem adja vissza, hogy élőben milyen szép volt.
A tartósságra sem lehetett panaszom, a negyedik napon, minimális körömvégi kopással mostam le. Így nézett ki akkor:


Azt kell mondanom, ahogy telik az idő, egyre jobban megszeretem az A-England lakkokat, a Virgin Queen pedig az egyik kedvencem lett. :) Ti hogy álltok velük?

Remélem, élveztétek a bejegyzést, szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése