Oldalak

2015. január 11., vasárnap

Dance Legend - Danger Danger



Sziasztok!

Mára ismét egy DL lakk jutott, a Danger Danger, mely a Wow Prism kollekció tagja. Nos, ez az a kollekció, amit a lakkmániás lányok (köztük én is) legszívesebben kilóra felvásárolnának. A körömlakkhoz Enikőtől jutottam hozzá, innen is köszönöm a lehetőséget! :)

A lakk málnajelly alapban millió csillogó holo pehely. Veszélyes? De még mennyire! Az a trükkje, hogy nem csak ezüst színű, hanem pink és narancs holo pelyheket is rejtettek bele. Így olyan ez a lakk, mintha belülről fénylene, ráadásul mindig másképp. Nézzétek!









A minőségével nagyon elégedett vagyok. Az állaga kicsit folyós, úgyhogy vigyázni kell, ne hagyjunk túl sok lakkot az ecseten, de ettől eltekintve szerintem könnyű dolgozni vele. Én 3 vékony réteget használtam, de kettő vastag is elég lehet. Alapból nem nagyon szeretek vastag rétegben lakkozni, mert azt tapasztaltam, hogy a vékony rétegek hamarabb száradnak. A száradása egyébként gyors, de SV-t használtam hozzá. Az üveg 15 ml lakkot tartalmaz.

Készítettem vele egy karácsonyi nail artot is, Pet'la Plate nyomdalemezekkel.










Decemberben volt egy "párszor" a körmeimen és ez csak a kezdet. Nagyon megszerettem ezt a lakkot, biztos, hogy sokszor fogom még használni.

Ti mit választanátok ebből a kollekcióból?

Remélem, tetszett a poszt, szép napot!

4 megjegyzés:

  1. felírtam magamnak.valami mesés ez a lakk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek, Ági! Biztos vagyok benne, hogy Te is szeretni fogod. :)

      Törlés
  2. Nekem is az egyik kedvencem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy neked is ennyire bejött, Timi! :)

      Törlés