Oldalak

2015. január 3., szombat

Dance Legend - Optical Illusion



Sziasztok!

Ma elhoztam a már megígért Optical Illusion posztot. Úgy gondolom, érdemes ezt a lakkot önmagában is szemügyre venni. A lakk a New Prism kollekció tagja. Onecoater, tehát egy rétegben fed, miáltal nyomdázásra is tökéletes. A rózsaszínes-mályvás-lilás színnek egy olyan árnyalata, ami nagyon sok színhez illik, holoban megálmodva. Úgy különleges, hogy közben a hétköznapokban vagy diszkrétebb, elegáns megjelenést igénylő eseményeknél is tökéletesen megállja a helyét. Egyszóval ritkaság. :)

A körmeimen egy rétegben és kivételesen fedőlakk nélkül láthatjátok. Férjem üzeni: hideg fehér, 5500 kelvines, 2700 lumen DIY led panellel megvilágítva. Innen is köszönet neki a világításért! :)) A képek kattintással nagy méretben is megtekinthetőek. 

Beltérben, mesterséges fényben. 
a cukorka

a vadóc

a dáma

a dög

az üzletasszony

a lady
 És a vakus képeken a díva. :)


A minőségével tökéletesen elégedett vagyok. 15 ml lakkot kapunk, a felvitel könnyű, az ecset rugalmas és szerencsére nem bumszli, kisebb körmön is szépen lehet vele dolgozni. A lakk állaga közepesen sűrű (az A-Englandokéhoz tudnám hasonlítani), könnyen terül, gyorsan szárad. Esélyes, hogy nálam bekerül majd a 2015-ös kedvencek közé, mégpedig előkelő helyre. Jelen állás szerint, ha csak 10 darab lakkot tarthatnék meg a készletemből, nos, ő biztosan benne lenne.

Ti vettetek már, vagy terveztek vásárolni ebből a kollekcióból?

Remélem, tetszett a poszt, szép napot!

6 megjegyzés:

  1. Igen, tényleg nagyon szép árnyalat, én is felfigyeltem rá a Nailland kínálatát böngészve, de "helyette" egy Wow Prism lakkot szereztem be, és még a Phobos is előrébb van a kívánságlistámon, de beszerzésre esélyes :)

    VálaszTörlés
  2. Nos, azt teljesen megértem, hogy a Wow Prism beelőzte! :))) Melyik árnyalatot választottad? A Phobost én is nézegettem, de otthagytam. Még mindig nem tudtam eldönteni, hogy megveszem-e végül. Most éppen afelé hajlok, hogy nem, mert inkább a Suelley-t fogom használni a pelyhes fedőlakkjaimmal megspékelve.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Fallen Angelt :) Úton van hozzám egy CG lakk, azzal szerintem jó párost fognak alkotni, szóval reményeim szerint a következő 2-3 hétben szerepel majd a blogomon :)

      Törlés
    2. A Fallen Angel nagyon szép szín, én is nézegettem, bár végül mást választottam. Kíváncsian várom a bejegyzésed! :)

      Törlés
  3. Ne3km vagy két évvel ezelőtt volt két színem ebből a kollekcióból, nekem nem jöttek be, egy zöld és egy másik lila volt.
    A Wow Prism kollekció viszont kárpótol, igaz csak egy van belőle, de biztos lesznek még folytatása a vásárlásnak...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy neked nem jöttek be Erzsi! De megértelek, első körben én is a Wow Prism kollekcióból szemezgettem. Őszintén? Azt képes lennék egy az egyben felvásárolni! :)
      Ezt a színt többszöri nézegetés után hoztam el, de sikerült felülmúlnia minden várakozásomat. Igazából annak praktikus, aki ruházatban, kiegészítőben szereti ezt a színvilágot és így sok mindenhez ki tudja használni.

      Törlés