Oldalak

2015. január 2., péntek

Évindító manikűr - DL Suelley és ILNP Luna


Sziasztok!

Először is boldog új évet kívánok minden kedves olvasómnak! :)

Ezzel a poszttal most jól felborítom a blog időrendi sorrendjét, de nem bírom megállni, hogy ne tegyem ki most azonnal! Miáltal az évzáró szilveszteri manikűreimet majd később, egy másik posztban láthatjátok.
Iszonyatosan sok kép következik, úgyhogy sokat nem is szövegelnék mellé. Az alapkoncepció az volt, hogy az ILNP Luna mellé kerestem egy lakkot, ami színvilágában illik hozzá és kezembe akadt a DL Suelley. Multikróm alapra egy multikróm pelyhes? Egyik sem volt még a körmömön, úgyhogy fogalmam se volt, mi lesz az eredmény, de nagyon izgalmasnak tűnt. :)

Először nézzünk pár képet külön-külön a lakkokról, érdemes! 
Dance Legend - Suelley 



Multikróm lakk, a kis üveg 6,5 ml lakkot tartalmaz. Nekem az üveg formájával nincs bajom, elég vastag, stabil és jól tárolható. A lakk picit folyósabb, vékony állagú, az ecsete klasszikus vékony, rugalmas, összességében jól kezelhető. Csak a kupakja nem tetszik, kicsit bumszli és gagyi hatású, csúszós, ujjlenyomat gyűjtős műanyag. Sokkal jobban szeretem a PP és ILNP kézre álló és főleg csúszásmentes gumírozott kupakjait. Ennél az árkategóriánál egy jó minőségű kupaknak szerintem már bele kell férnie a büdzsébe. A márkának pedig már csak azért is illene figyelnie erre, mert nagyban befolyásolja a felhasználói élményt, márpedig akárhonnan nézem, luxuscikkről beszélünk.

ILNP - Luna





Kecses, szögletes üvegben 12 ml lakkot kapunk, a márka szép kis dobozkájában. Gumírozott, kézreálló kupak, kissé lapított, rugalmas ecset. A lakk maga egy jó állagú, sem folyós, sem sűrű színtelen alap, dugig tömve multikróm pelyhekkel. A netes swatchok alapján én nagyrészt kékes árnyalatra számítottam, nos, ez nem az. Az üvegben a pelyhek leginkább lilák, kisebb részben kékeszöldek. Többnyire azt látni az üvegben, amit a második képen. Először kissé csalódott is voltam, mert egy kék pelyhes lakkra számítottam, ez pedig túlságosan hasonlónak tűnt a Phoenix-hez. Másképp lila, de mégiscsak lila (főként). A képeken azonban látszik, hogy közel sem csak ez a két szín van meg benne.

A manikűr: a Suelley-t egy színtelen alaplakkra, két vastagabb rétegben kentem fel. Az elsőnél megijedtem, mert nulla fedése volt, és nem akartam most fekete alaplakkot használni, de ezt a második réteg szépen korrigálta, úgyhogy nem is volt rá szükség. A vastagabb rétegek miatt tettem rá egy réteg Seche Vite fedőt, majd arra kentem fel egy réteg Lunát (utána már nem tettem rá semmit). Sajnos a Suelley-t elfelejtettem magában lefényképezni, úgyhogy csak a kész manikűrt tudom megmutatni. A képek beltérben, mesterséges világításnál készültek (csak az első kép vakus). 





























A képek nem tudják visszaadni, hogy ez a két lakk együtt mennyire gyönyörű! A nap folyamán a Wasowski-zöldtől (az első, vakus képen látszik belőle egy pici ízelítő) kezdve a türkizkéken át a vadliláig minden színben pompázott a körmöm. És ez is másodpercenként változott, attól függően, éppen milyen fénytörésnél pillantottam rá. Wáááááá!!! És napfényben még nem is láttam....

A manikűr felkenése előtt éppen a Luna továbbadásán gondolkodtam, merthogy nem kell nekem ő is a Phoenix mellé, elhiszitek? Hát már én se nagyon! Ez a kombó teljesen elvarázsolt! Úgyhogy most azt mondom, ILNP Ultra Chrome Flakie-t minden lánynak! És tessék keresni hozzá egy multikróm, vagy legalább duokróm lakkot alapnak. Meg egy szép autós kesztyűt  a vezetéshez, nehogy balesetet okozzatok. :)))

Remélem, tetszett a bejegyzés, szép napot!


2 megjegyzés:

  1. Ó, de szép ez is! Vannak lila színek ebben a kollekcióban amik hasonlítanak, de mégis mindegyik teljesen más. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértünk! :) Mindenesetre az üvegben látottak alapján nem szabad megítélni őket.

      Törlés