Oldalak

2015. január 22., csütörtök

Franken - 1. Teal jelly


Sziasztok!

Mára egy franken lakkomat hoztam, amit még az ősszel kevertem. Az inspirációt az adta hozzá, hogy nem találtam a hazai kínálatban olyan kékes árnyalatú jelly pelyhes teal lakkot, amire vágytam. Megvettem a piCture pOlish Hope-ot, de még az is túlságosan zöldnek és sötétnek tűnt felkenve. Gyönyörű lakk, de akkor én világosabbra és kékesebbre vágytam.

Így aztán fogtam egy kiürült mini lakkos üvegcsémet, kitakarítottam és nekiálltam kutyulászni. Azt tudtam, hogy a Hope lesz az alap, de mivel kékítsem? A jelly alapot meg akartam tartani, így ellkezdtem a fiókban kék jelly lakkok után kutatni. Zoya Dream-et és PP Cosmost találtam. Először fólián cseppentve összekevertem a három lakk 1-1 cseppjét. Az eredmény meglehetősen tetszetős lett, úgyhogy már bátrabban vágtam bele az üveges kutyulásba. Az üvegbe tettem rozsdamentes fémgolyót és a Hope-al nem egészen félig töltöttem, majd kb. 30% Dream és kb. 10% Cosmos került bele. Az arányok hozzávetőlegesek, mert részletekben cseppenként tettem bele a lakkokat (a Hope kivételével), összeráztam, kikentem, néztem a színt és hol ebből, hol abból tettem még bele.

Íme, ez lett belőle, üvegben és felkenve is megmutatom. Önmagában, beltéri fénynél.


És egy kis nail arttal, amit díszítőszalagok és a China Glaze Goldie But Goodie lakkja segítségével készítettem.
Első és utolsó kép nappal, természetes fényben készült, a többi beltéri, mesterséges fénynél. 





És igen, ezeket a színárnyalatokat mind képes a valóságban is produkálni! :) Úgyhogy az őszi-téli szezonban jónéhányszor és nagyon boldogan viseltem őt.

A slusszpoén pedig még ezután következett. Végre megérkezett a Naillandba a piCture pOlish Dragonfly, amit már az új kollekció megjelenéskor, a swathcok alapján kinéztem magamnak. Örömmel mentem megnézni és éppen ez a lakk csücsült a körmeimen. Amikor a kezembe fogtam az üvegcsét, akkor jött a meglepetés! Ugyanis a lakk a körmömön és az üvegben meglehetősen hasonlított... Olyannyira, hogy eredeti szándékom ellenére meg sem vettem a Dragonfly-t. Úgy döntöttem, ráérek akkor beruházni rá, ha a frankenem elfogyott és még mindig tart a teal mániám. :)

Mostanában, ha vágyom egy színre, akkor nem okvetlenül a webshopokat kezdem el nézegetni. Egyre többször kapom azon magam, hogy a saját készletemben nézek körül, vajon milyen lakkokból lehetne a vágyott árnyalatot kikeverni? 

Ti hogy álltok ezzel, szerettek saját lakkot keverni magatoknak?

Remélem, élveztétek a bejegyzést, szép napot!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! De biztos Dragonfly-t akartál írni? Az teljesen zöld! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Julcsi! Igen, határozottan a Dragonfly volt a kezemben. Ennek a kollekciónak az a leginkább teal lakkja, a többi sokkal zöldebb. :)

      Törlés