Oldalak

2015. február 5., csütörtök

ILNP - Fall Semester



Sziasztok!

A soron következő ILNP lakk a Fall Semester. Ez a lakk is azok közé tartozott, amikről végképp nem tudtam eldönteni a képek alapján, hogy kell-e nekem, mert hol zöldnek, hol tealnek látszott. Nos, a színe alapból nem teal, hanem határozottan zöld. De milyen zöld! Csodás... Amúgy a teal arcát is megvillantja néhanap, bizonyos fényviszonyok között, de a körmömön én nagyrészt zöldnek láttam. 

Minősége azonos az itt leírtakkal, a körmömön két rétegben (1 vékony + 1 vastag), fedőlakk nélkül láthatjátok. A siralmas téli fényviszonyok miatt most is csak beltéri fotókat tudtam hozni nektek.

Pár kép az üvegről




Többnyire ilyennek láttam 




És itt van a teal arca is, amiről beszéltem




Egy kis nail art, hogy ne legyen unalmas a poszt (Moyou Suki 07, az egyik kedvenc lemezem) és itt látszik a karácsonyos zöld arca is.






Aki most kezdi felépíteni a zöld kollekicóját, az első vételként nem is választhatna jobban a Fall Semesternél! Sokarcú, így lehetséges, hogy meg is elégszel vele, mert kielégíti az igényeidet. De ha mégsem, utána már akkor sem fogsz összevásárolni minden vackot, mert olyan magasra teszi a lécet, hogy amelyik lakk megugorja, az már csakis jó lehet. :)

Nektek mik most a kedvenc zöld lakkjaitok?

Remélem, élveztétek a posztot, szép napot!

2 megjegyzés: