Oldalak

2015. január 29., csütörtök

ILNP - Music Box


Sziasztok!

Ma folytatom az ILNP lakkok bemutatását, a következő lakk a Music Box. Rengeteg blogon láthattatok róla már színmintákat, nagyon sok swatchot végignéztem én is. A képek alapján én egy nagyon világoskék, kimondottan tavaszi-nyári árnyalatnak láttam. Éppen ezért nem voltam biztos benne, hogy az én színem lesz, lévén általában az élénkebb színeket szeretem és azok is állnak jól a bőrszínemhez. Mégis, amikor összeállítottam az előrendelésem, a swatchok alapján kiválasztott három lakk közé bekerült ő is, mert imádom a kéket és egyszerűen nem tudtam kihagyni.

Aztán megérkezett, felkentem és jött a meglepetés! Merthogy nem egy fakó, vagy világítóan világoskék lakkot láttam a körmömön (a swatchok alapján mindkettőre el voltam készülve). Hanem egy kissé piszkos, hol kéknek, hol szürkésnek vagy zöldesnek ható árnyalatot, ami azonnal belopta magát a szívembe! 

Beltér, mesterséges szórt fényben




Beltér, vakuval





A minőségére nem vesztegetnék sok szót, ugyanaz érvényes rá, amit a Summer Stargazingnél már leírtam. A körmeimen 2 rétegben (1 vékony + 1 vastag), fedőlakk nélkül láthatjátok.

Meg akartam mutatni, mennyire játékos színe van, ezért nyomdáztam rá a Summer Stargaznig és a Fall Semester lakkokkal. (És igen, nyomdázni is lehet velük, de azért valószínű, hogy nagyrészt nem arra fogom elhasználni őket.) Nézzétek meg egymás mellett őket, és figyeljétek, hogy a nyomda színe hogyan viszi el az alapszínt is a kék vagy a zöld irányába!




A kék nyomda alatt kéknek, a zöld alatt zöldnek látszik ugyanaz a lakk! Ráadásul ez az a világoskék, amit simán fel fogok kenni fázós, ködös februári hajnalokra is, de a júliusi szikrázó napsütésben is tökéletesen megállja a helyét. Fogalmam sincs, hogy ezt a csodálatosan univerzáslis árnyalatot hogyan tudta kikeverni az ILNP, de tudnak valamit! Nálam annyira betalált, hogy merem mondani, ez a kedvenc világoskék lakkom valaha! :)

Nektek van olyan világoskék lakkotok, amit egész évben szerettek hordani?

Remélem, élveztétek a bejegyzést, szép napot!

3 megjegyzés:

  1. Tényleg "kétarcú" egy lakk :)
    Nekem furcsa viszonyom van úgy általában a kék lakkokkal, legfőképpen a világoskékekkel... Eddig nem volt egy világoskékem sem, de már vagy másfél hónapja az volt szívem vágya, hogy találják egy világoskék lakkot ami tetszik is és jól is áll. Ma lehet beletrafáltam (Rimmel 60 Seconds 842 Too Cool to Tango), de majd felkenve kiderül. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi vagyok, remélem, megszereted! :)

      Törlés