Oldalak

2015. január 13., kedd

ILNP - Summer Stargazing


Sziasztok!

A múlt héten megérkezett a Naillandba az ILNP szállítmány, úgyhogy én is hozom nektek az általam választott színeket. Ők voltak a kiválasztottak:
Summer Stargazing, Black Orchid, Champagne Blush, Music Box, Fall Semester és Kings&Queens.

A sort a Summer Stargazing lakkal nyitom meg. Kevés bejegyzést láttam róla, pedig élőben gyönyörű! Királykék szín, az ILNP jellegzetes, szépséges holojával megtoldva. Egy ilyen csodakék lakk nyárra tökéletes választás. Ezért is hozom most, mert még bőven van időtök megnézni és ha úgy akarjátok, valamelyik restock alkalmával beszerezni. Vagy meggyőződni arról, hogy nem, ő biztosan nem kell. :) A körmeimen két rétegben (1 vékony+1 vastag) felkenve, fedőlakk nélkül láthatjátok. Rizsa vége, jöjjenek a képek!

Beltérben, szórt fénynél és led világításnál. 





Vakuval készült képek, szintén beltér.



Minőség: 
- a csomagolás luxus minőség, csúszásgátlós kupakkal
- ecsete rövid, lapított, rugalmas, könnyű használni
- a lakk állaga közepesen vékony, könnyű volt vele dolgozni
- 2 rétegben (1 vékony + 1 vastag) vagy 3 vékony rétegben fed teljesen
- száradása gyors
- fedőlakk a száradás miatt nem kell, de a tartósság miatt ajánlott
Nálam 10/10 pontos, az ILNP-t minden szempontból luxus minőségnek tartom. Aki az egyréteges fedésre van rákattanva, annak a fedése csalódás lehet, de annyira gyorsan szárad, hogy engem megmondom őszintén, kicsit sem zavart. Pedig piszok türelmetlen vagyok és nem szeretek rétegezni. (Amúgy onecoater fixált lányoknak az A-England márka lakkjait ajánlom.)

Egy kis nyomdázás, amit a Moyou Suki 07 lemezével és a Color Club Over the Moon lakkjával készítettem. A CC lakk holoja se semmi, igaz? :)






Ezt a lakkot hamarosan, a tavasz közeledtével elkezdem majd hordani. Itt van egy kép, hogy miket tervezek hozzá viselni. 



Az ékszerszettet tavaly születésnapomra kaptam, a férjem és a kislányom választotta és természetesen imádom! Eddig nem igazán voltak hozzá illő színeim, de ezzel a körömlakkal és a sállal kiegészítve csodás lesz.

Nektek mi a véleményetek erről a színről, szívesen viselnétek?

Remélem, élveztétek a posztot, szép napot!

6 megjegyzés:

  1. Csodaszép!
    Én a Bikini Fenék boldog tulajdonosa vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Huhúú, az is mesés lehet, alig várom róla a posztot! :)))
      Én is kettőjük között vacilláltam nagyon sokáig, de csak egy pinket engedélyeztem magamnak az előrendelésnél, mert különben kb. az összeset betettem volna a kosárba. Millió swatchot megnéztem és végül a királyos egyetlen hajszállal győzött (picit élénkebbnek látszott és azt már tudom, hogy nekem többnyire az élénkebb színek állnak jobban).

      Törlés
  2. Én csak 3 ILNPt vettem most, Cutie Pop, Music Box és Ő - mind csodás, csak azért nem vettem többet, mert alig volt már kínálat a westendben... persze ezekkel is elleszek jó ideig:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsóka, szerintem a legszebb tavaszi-nyári színeket válogattad össze! :) Nekem is 3 szín volt az előrendelésben (Champagne Blush, Music Box, Kings&Queens), a másik három a standnál kúszott a kosaramba. Hát igen, elég hamar lerabolták őket a lányok, de állítólag január végére várható belőlük utánpótlás, szóval érdemes résen lenni, ha még kinéztél valamit. A Cutie Pop nálam is kívánságlistás.

      Törlés
  3. huuu csodás ez a lakk.annak ellenére,hogy nem vagyok kék fan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Ági! Ezek szerint sikerült jól bemutatnom, ha még annak is tetszik, aki nincs oda a kék lakkokért. :))) Én már elfogult vagyok ezzel a színvilággal, mert ahhoz képest, hogy régen sosem viseltem kéket és zöldet, tavaly nyáron és most az őszi-téli szezonban szinte csak kék, zöld és teal lakkok voltak a körmömön.

      Törlés