Oldalak

2015. január 5., hétfő

Manikűrvadász - 2014 szülinapi forduló



Sziasztok!

Most először abban az örömben volt részem, hogy részt vehettem a Manikűrvadász 14. szülinapi fordulóján és együtt vadászhattam a többi bloggerinával. A forduló háziasszonya és a Manikűrvadász kitalálója Isabella, a Vaníliamámor blog bloggerinája.

A sorsoláson nekem Kristin blogja jutott. Fel kellett kötnöm a fehérneműt! Kristin egy rendkívül tehetséges, főként szabadkézzel alkotó lány. Én inkább a nyomdázásban vagyok otthon, a szabadkéz számomra szűz terület. Mégis úgy döntöttem, megpróbálom Kristinnek ezt az Instagramon megjelent csodás manikűrjét újraalkotni. (A képet sajnos nem sikerült lementenem, így csak a linket tudtam betenni a posztba.)

És így sikerült


A középső ujjam nagyon nem szép, a másodikként elkészített gyűrűs ujjamat már - első próbálkozásként - nagyjából elfogadhatónak tartom. Sajnos a legvékonyabb ecsetem is vastagnak bizonyult ehhez a finom, áttört virágmintához és a kézügyességemen is van mit javítani.
Viszont rádöbbentem, hogy a Starry Night lakkomat sokkal többször kellene használnom, mert önmagában is varázslatosan szép.

Ti szoktatok szabad kézzel nail artot készíteni?




26 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, már a PP lakk maga is igazi gyönyörűség!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Nóri! A PP egy réteg CG Fairy Dust-al megfejelve maga a csoda, próbáljátok ki! :)

      Törlés
  2. Nagyot dobbant a szívem, mert az első fotónál felismertem a legkedvesebb múzsám manikűrjét! :)
    Megdöbbentőek a leheletfinomságú motívumai, amelyeket körömlakkokból készít..
    A Te manikűröd nagyon igényesen idézi meg az "alapmű" egyébként szinte utánozhatatlan gyönyörűségét, gratulálok!
    Bizony, nekem nem lett volna vér a pucámban újraaalkotni, talán akrilfestékkel csaltam volna, esetleg nyomdával.
    Szép lett a manid nagyon! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat, Bandita! A Kristin munkái iránti rajongásban osztozom veled. :)
      Tisztában vagyok vele, hogy bőven van hova fejlődnöm, de nagyon érdekes volt ezt a nagy kihívást jelentő feladatot felvállalni és egy ilyen csodás manikűrrel próbálkozni. A tökéletlen eremény ellenére bevallom, minden percét élveztem.
      És nagyon jó érzés egy ilyen szuper kis közösséghez tartozni, mindnyájatoknak köszönöm! :)))

      Törlés
  3. Jól megoldottad, Kristin valóban "nehéz eset" :D A PP lakk tényleg nagyon szép. Az ecseten meg egy kis nyirbászolás segíthet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Lexa! Majd jobban beleásom magam a szabadkezes technikák műhelytitkaiba. :)

      Törlés
  4. A nehéz körülmények ellenére kihoztad a lehetőségeidből a maximumot szerintem. Egyetértek Banditával, nem biztos, hogy be mertem volna vállalni ezt a nagy falatot és gratulálok, hogy Te megtetted! Szerintem is szép lett a végeredmény! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen Timi, nagyon kedves vagy! :)

    VálaszTörlés
  6. Mindkettőtöké nagyon szép! :) Nekem nem lett volna türelmem/önuralmam hozzá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen Judit! Én is csak két ujjra mertem bevállalni. :)

      Törlés
  7. Uhh gyönyörű manikűr , csodásan megoldottad! ;)

    VálaszTörlés
  8. szép lett, ez az alap csodálatos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Bree! Igen, ezt a lakkot többször kell használnom. Azt hiszem, hamarosan teszek is fel róla posztot. :)

      Törlés
  9. Le a kalappal, szép lett a manikűr. A lakk pedig...kár, hogy nem az enyém :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Andi! Épp most volt PP restock, csak szólok... :) De ha nem akarsz rá most beruházni, akkor egy sima fekete lakkon a CG Fairy Dust is gyönyörűséges, érdemes kipróbálni. Ráadásul a Fairy Dust-al bármelyik lakkot feldobhatod. :)

      Törlés