Oldalak

2015. január 12., hétfő

NSC by Lora - 1. Pink & yellow


Sziasztok!

Lora nyomdázós kihívásának nagyon örültem, mert ezt a technikát szeretem a legjobban. Látványos, mégis időtarkarékos és nem igényel picassói kézügyességet. Nyomban jelentkeztem is rá és ma hozom az első manikűrömet. 
(A körömágyam állapotáért itt kérek elnézést! Nem tett jót neki az év végi házimunka dömping. :( Nem kevés időmbe kerül ezt helyrehozni, sajnos néhány poszt erejéig még így fogjátok látni.)

Nemrégen szereztem be a Moyou Fashionista 15 számú nyomdalemezét, így a kihívás remek alkalom volt a felavatására.


A feladat a pink és a sárga szín párosítása volt. Mivel ez a két szín együtt önmagában nekem eléggé nyárias, most viszont mégiscsak tél van, egy sötétebb színnel kombinálva téliesítettem. Íme!


Felhasznált lakkok:
Zoya - Rooney (2 réteg)
Models Own - Banana Split (3 réteg)
Catrice - How I Matte Your Mother (meghatározhatatlan sötét színe van, most két réteget kentem, de egy rétegben is fed)
Flormar - Quick Dry Exta Shine fedőlakkja


A színes lakkok a mutató és kisujjamra kerültek, mintegy keretbe foglalva a sötétebb színnel (Catrice) kifestett középső és gyűrűsujjamat. A színes lakkokkal a tőlük távolabb eső sötét alapra nyomdáztam, majd a sötét Catrice lakkal került azonos minta a színes alapokra.


A manikűr még az elképzeltnél is izgalmasabb és mozgalmasabb lett, mert a sárga nyomda a Catrice lakkon zöldnek látszik. A manikűrnek eredetileg félmatt hatása volt és nekem úgy is tetszett, de kíváncsi voltam, hogy mutatna fényesen. Rossz döntés volt, a Flormar fedője a kisujjamon elkente picit a nyomdát. Ettől eltekintve elégedett vagyok az eredménnyel.


Nektek hogy tetszik? Nézzétek meg a többiek munkáit is! :)

Remélem, élveztétek a posztot, szép napot!

24 megjegyzés:

  1. úú tök jó lett :) és végre egy kis sárga! :) az én sárgáim sajnos túl folyósak voltak nyomdázáshoz.. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a M.Own lakk még éppen jó nyomdázni, bár annyira nem sűrű, mint a HyperGel kollekciós lakkok. Utóbbiak nagyon jók nyomdázni is, a M.Own-ok közül ezt az egy kollekciót sajnálom a kivezetés miatt.

      Törlés
  2. Ú, ez nagyon jó! Nem is tudtam, hogy ezzel a Catrice lakkal ilyen szépen lehet nyomdázni. KÖszi hogy megmutattad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, örülök, hogy tetszik! :) Ezek szerint Neked is megvan, Rita. Csoporttalin tettem rá szert és nagyon szeretem azóta is. Nagyon különleges, matt és kaméleon: másik szín mellé kenve ez is más színnek látszik. A Golden Rose Matte és Matte Velvet lakkok is jók nyomdázni, hamarosan lesz velük sorozat a blogon. :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Ó, akarom mondani, jól néz ki! :) Nagyon érdekes a minta amúgy.

      Törlés
    2. Köszi Ciska! A télies kötött pulcsis feelinget akartam vele belecsempészni a manikűrbe. :)

      Törlés
  4. Nagyon jó lett! A sárga MO lakk nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Sabra! A kedvenc sárga lakkom. :) Kettő van összesen, a másik egy Miss Sporty.

      Törlés
  5. Extra pattern :) Love MoYou plates, they're so beautiful <3
    Hugs from Poland!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you Kasia! Welcome in the my blog! You are first foreigner subscribed reader. I am very happy, big hugs for you! :)))

      Törlés
  6. Jó lett, nekem ez olyan télies-pulcsis :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Julcsi! Pont ezt a hatást szerettem volna elérni. :))

      Törlés
  7. Szerintem is nagyon jó lett. A színek nagyon jól harmonizálnak egymással. :)

    VálaszTörlés
  8. Nice sweater on your nails! I like this plate, will you be showing more patterns from it?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you Maja! Yes, I will be more patterns from this plate. I like too it. :)

      Törlés
    2. Great, I'll be checking occasionally, I like it here :)

      Törlés