Oldalak

2015. január 19., hétfő

NSC by Lora - 2. Black & White


Sziasztok!

Elérkeztünk a Lora által útjára indított nyomdázós kihívás második részéhez, most a téma a fekete-fehér színösszeállítás volt. Ez a két szín együtt leginkább egy minimál stílusú manikűrre csábít. De mint látni fogjátok, ennek a csábításnak keményen ellenálltam! :) Éppen azért, mert annyira kézenfekvőnek tűnt. 
Sokkal nagyobb kihívást láttam abban, hogyan készítsek nem minimál manikűrt anélkül, hogy más színeket is használnék. Az elképzelésem végül is egy fekete-fehér, jégvirágos manikűr lett.

A felhasznált eszközök


- 2 Pet'la Plate, Golden Russian és Flake no more
- Color Alike Black Saint (alap), A-England Bridal Veil (nyomda)
- Moyra ezüst holo (alap a homoklakk alatt)
- Lovely Snow Dust fehér homoklakk (3 réteg)
- China Glaze Fairy Dust

Ezt sikerült összehozni belőlük. :)







Sajnos a képek csak részben tudták visszaadni a látványt! Élőben eszméletlenül csillogó volt és a sok réteg lakknak köszönhetően úgy nézett ki, mint egy csillámzseléből épített műköröm. Az elképzelt havas-jégvirágos hatást abszolúte produkálta, úgyhogy ebből a szempontból meg voltam vele elégedve.

Eredetileg nem akartam viselni, mert még számomra is túl merésznek tűnt, de akkor nem volt időm azonnal lemosni. Viselés közben pedig érdekes módon annyira megszerettem, hogy később már kimondottan sajnáltam, amikor végül le kellett mosnom.
Ezek után nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre, vajon Ti szívesen viselnétek hasonlót?

Nézzétek meg a többiek munkáit is!

27 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Jégvirág, ugye Ritám? Ez a lemez gyönyörű hozzá! :)

      Törlés
  2. a középső ujjad nagyon tetszik.Amúgy az egész mani szép lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Ági, a nyodalemez érdeme is! :)

      Törlés
  3. Azta, hát ez valami csodaszép lett! :) Biztos nem bírtam volna levenni a szemem a körmeimről, ha ilyen gyönyörűség került rá :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Fanni! Nekem is nehezen sikerült máshova nézni, amíg ezt viseltem. Főleg mikor kapott egy kis közvetlen fényt is. :)

      Törlés
  4. Nagyon szép minta, imadom a china glaze lakkokat :)))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik! :) A gyűrűs- és középső ujjadat látva azt gondoltam, hogy kell egy ilyen kötött pulcsi. :) (De hogy miért pont pulcsira gondoltam...?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kötött pulcsi, ez az ötlet meg nekem tetszik nagyon! Köszönöm Zsófi! :)

      Törlés
  6. Nagyon jó lett, ezek a holopelyhek nagyon feldobják :)

    VálaszTörlés
  7. Yay, two plates I really love and all three polishes I love, too, in one mani! So sparkle :) I like the result!

    VálaszTörlés
  8. gyönyörű, jöhetne az én körmeimre is!!! :) úú most nagyon beleszerettem :)

    VálaszTörlés