Oldalak

2015. január 26., hétfő

Too Fancy - Moody Blue


Sziasztok!

Van az a lakk, amit meglátsz egy swatchon és azonnal érzed, hogy ez neked KELL! Na, ez nem az volt. :) Jóval a karácsonyi diliház előtt összedobtunk a lányokkal egy közös rendelést. Már régen kíváncsi voltam a Too Fancy lakkokra, úgyhogy el is döntöttem, hogy ebből a márkából fogok választani. A szemem rögtön megakadt a Bejeweled színen, de a költségek optimalizálása miatt nem csak egyet szerettem volna rendelni. 


És van az a lakk, ami csak úgy becsúszik a többi között, véletlenül találsz rá, stb. Majd mikor felkened, rájössz, hogy egy kis csodára leltél és ez lesz az összes közül az abszolút kedvenced. Nos, a Moody Blue ilyen!


Egy kék lakk. Na de milyen kék? Sötétebb, de mégsem mélykék. Kicsit piszkos, néha szürkés, néha zöldes, néha csudakék! És holózik is, ha olyanja van. Mindenhez megy, mégis minden fényviszonynál a kék szín más-más árnyalatát látom a körmeimen. Illatban és lakkban az ilyen kaméleonokat imádom! Egyéniségük van. :)

Minden kép mesterséges fényviszonyok között készült. A feljebb látottakat szórt fényben, a lentieket led világításnál készítettem. Az üveget is érdemes nézni!




A körmömön egy (!) rétegben, fedőlakkal láthatjátok. Nem akartam elhinni, amikor felkentem! Az ecset egyenes, rugalmas, könnyű volt vele dolgozni, a lakk állaga sűrű és kitűnően pigmentált, szépen, pontosan terült. Ha nagyon bele akarnék kötni, a kupak sima műanyag, sem érdesítve, sem gumizva nincsen, ami nem tetszett annyira. Pedig valójában nem volt kényelmetlen vele dolgozni, csak a piCture pOlish már elkényeztetett minket a jó kis formatervezett, csúszásgátlós kupakjaival. De ennek a színnek szerintem azt is megbocsátanám, ha az ecset végén egy fapálcika állna ki belőle. Elfogult vagyok, na! :D


A gyűrűs ujjamra felkentem a Bejeweled színt (lesz róla is poszt), az összehasonlítás megkönnyítése végett.




A vakus képeken látszik, hogy a Moody Bluenál nem annyira intenzív a holo hatás, mint a vakítóan kék Bejewelednél, de cseppet sem bánom. Az ő varázsa a kaméleonos színében rejlik, annak pedig kimondottan jót tesz ez a szolidabb holo. Mint láthattátok, engem ez a lakk megvett kilóra. :)
Összességében, a színét I.M.Á.D.O.M. és a minőségével is tökéletesen elégedett vagyok, habozás nélkül újra venném. 
A márka kis hazánkban egyelőre nem elérhető, külföldi webshopokból tudjátok megrendelni, ha megtetszett.

Ti szereteitek az ilyen kaméleon típusú lakkokat?

Remélem, élveztétek a bejegyzést, szép napot!

3 megjegyzés:

  1. Hú ez tényleg szép lakk! Csodás! Imádom a piszkosabb árnyalatokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is! Akkor tényleg merem ajánlani Julcsi! :)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés