Oldalak

2015. január 14., szerda

Zoya - Remy


Sziasztok!

Ma egy szép kék (mi más? :))) lakkot hozok ismét. A Remy az Ignite kollekció része, ami tavaly ősszel jött ki, azonban én csak nemrég szereztem be. Igen, elismerem, elhatalmasodott rajtam a kék, zöld és főleg a teal mánia.

De mentségemre legyen mondva, így néz ki felkenve!

Beltérben, mesterséges fénynél




Sokan felróják neki, hogy nem olyan, mint az üvegben, mert az a jellegzetes aranyos ragyogás felkenve eltűnik belőle. Valóban. 
Nekem azonban a gyönyörű zöldeskék alapszíne tetszik nagyon! Nem is akartam elnyomni, ezért egy nagyon egyszerű díszítést készítettem. A Zoya Maria Luisa arany pelyhes lakkját tettem a középső és a gyűrűs ujjamra. Tény, hogy nagyon jól áll neki az arany! :)




És pár kültéri kép, napfény ugyan nem volt, de azért látszik a szín




Nektek mi a véleményetek róla, szeretitek az ilyen típusú lakkokat?

Remélem, tetszett a bejegyzés, szép napot!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése