Oldalak

2015. február 17., kedd

Colour Alike - Connect Collection 550



Sziasztok!

Nem terveztem újabb posztot mára, de úgy érzem, ezt a lakkot muszáj most kiposztolnom. Pár napja jelent meg a Naillandnál, így még van esélyetek beszerezni, ha megtetszik.

Az új Connect kollekció tagja és alig találni swatchot róluk. A négy színből én kettőt választottam, ezt a rózsaszínes árnyalatot és az 552-es kéket. Őszintén remélem, hogy a képeim segítenek dönteni azoknak a lányoknak, akik gondolkodnak a rendelésen! :) 
Vigyázat, brutál sok kép következik!

Beltéri fotók, mesterséges fénynél (led, szórt és vaku), csak a szín, két rétegben, fedőlakkal. Azt hiszem, a holo hatás ezeken a képeken látszik a legjobban.











A finishel bajban vagyok, nem tudom a pontos megnevezését, úgyhogy inkább adok egy rövid leírást róla. A vékony állagú lakk dugig van ugyanannak a színnek többféle árnyalataiból mixelt, nagyon apró hologramos mikrocsillámokkal. Bijou holo? :) 

Mobillal közelről ennyit sikerült összehozni, remélem, azért átjön:



Minőség: két réteges, vékony állagú, szépen fed, szépen terül, viszonylag gyorsan szárad, a körömágynál könnyű volt takarítani. Lemosásról még nem tudok beszámolni, egy nap alatt még nincs észrevehető kopás, nem pattant meg sehol. Eddig elégedett vagyok vele.

A csomagolás henger alakú üvegcse, műanyag kupakkal - semmi extra, de kellemes használni és könnyen tárolható. A Naillandnál 1340 forint árért 8 ml lakkot kapunk, ez teljesen korrekt. Tetszik a kis kiszerelés: könyebb tárolni, van esély rá, hogy el is használjam és azt gondolom, hogy a nagy többség számára az ára elérhető. Kétszer ekkora kiszerelést kétszer ennyiért már erősen meggondolnék (és aztán valószínűleg elhoznék helyette egy DL vagy PP lakkot). De így tökéletes! :)

Reggel kültérben, hajnali fényeknél, majd igazi napfényben.





És a késő délutáni órákban, amikor már elment a nap.






Ezt a lakkot nem nevezném duochorme-nak, mert határozottan egy színt látok a körmeimen, de annak sokféle árnyalatát! A fényviszonyoktól függően a nap folyamán hol lilásnak, hol mályvásnak, hol halvány rózsaszínnek mutatta magát. És van egy különleges fénye is, ami nem mindig jön át, viszont amikor igen, akkor gyönyörű, mert kiemeli az éppen domináns árnyalatot. Nekem nagyon-nagyon tetszik!

Ezzel a kollekcióval szerintem nagyot dobott a Colour Alike! Nem egy agyon hypolt márka, de oda kell figyelni rá. Egyre különlegesebb lakkokkal jönnek ki, az árfekvésük pedig több, mint baráti. Nálam minden szempontból tízpontos lakk, jó szívvel ajánlom! 

Ti kinéztétek már valamelyik lakkot ebből a kollekcióból?

Remélem, élveztétek a posztot, szép napot! :)

6 megjegyzés:

  1. Nyomdázva nagyon szép manikűr. Hm, nem is tudom mit mondjak ezekről a lakkokról, nekem csalódás. Ma érkezett meg a csomagom, benne két, illetve három CA lakkal. A duochrom sehol sincs akár bornprettys, vagy miss sporty hasonló lakkjaihoz képest. A holos CA lakkoknak még adok esélyt, hogy talán olyan szépek és jók, mint amilyennek írták őket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy csalódtál bennük Andi! Mondjuk a duokróm szerintem se duokróm náluk, azt hiszem Edina is írta valamelyik posztjában, hogy nem látja a duokróm hatást (én se láttam a képein), de nagyon szépek a színei, ezért neki tetszik. Azokból én is csak egyet vettem, aminek a színe tetszett, de duokróm hatást nem vártam el. Arra ott a DL, amitől kifolyik a szemünk. ;) Kár volt azt a kollekciót duokrómnak titulálni, ha ezt nem tették volna, akkor nem okoz csalódást... Mert amúgy meg szépek. De rossz volt a névválasztás a kollekciónak.
      A CA lakkok nekem először a Winter holo kollekcióval lopták be magukat a szívembe, meg az 535 holo, aztán a pastel holo, a jelly kollekció és a PZN zöldje jött, most meg a Connect.

      Törlés
  2. Nekem eddig tetszenek. Valószínűleg veszek egyet majd. Jól áll Neked:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Kíváncsi vagyok, melyikre esik a választásod, majd mutasd meg a blogon! :)

      Törlés