Oldalak

2015. február 1., vasárnap

ILNP - Champagne Blush


Sziasztok!

A blogon közzétett lakkok alapján talán kezditek már azt hinni, hogy kizárólag kék, zöld és teal lakkokat hordok. Nos, ez nem így van, csupán csak a sötét téli hónapok kihozták belőlem a teal-iesebb énemet. :) 
Ezt bizonyítandó, most egy nagyon szép és semleges színű lakkot fogok mutatni nektek. Az ILNP Champagne Blush azok kedvence lehet, akik vonzódnak a holo lakkokhoz, de nem kedvelik az erőteljes színeket. A színét valahol a pezsgő és a halvány rózsaszín között tudnám meghatározni, nekem ez már majdhogynem nude kategória. Gyönyörű, diszkrét lakk, egy csepp csillogással megbolondítva. Szerintem varázslatos!

A lakkot két rétegben, fedőlakk nélkül láthatjátok. A képek beltérben, többféle mesterséges fénynél készültek. 




Abban azt hiszem, a képek alapján megegyezhetünk, hogy ez esetben abszolút visszaköszön a körmökön a hatás, amit az üvegben látottak alapján várunk. Szeretem az ilyen lakkokat, nem okoznak csalódást! 
A lakk a szokásos ILNP minőség, szépen fed, nyomdázni is lehet vele és gyorsan szárad, tökéletesen meg vagyok vele elégedve. (Részletesebb jellemzést a minőségről itt olvashatsz.)

Egy kis nail art, amihez Pet'la Plate Tu-turkey-key nyomdalemezt és a China Glaze Rendezvous with you lakkját használtam. Nem tudom elégszer ismételni, mennyire szeretem mindkettőt! Elérhetőségek a linkeken. Itt már használtam fedőlakkot is, amint látjátok, nem tompított a holo hatáson. 




A nail artnál a felső két képen jobban kijön a holo hatás, de közvetlen fény nélkül, a mindennapokban inkább az alsó két képet nevezném színhűnek.

Remélem, tetszett a bejegyzés, szép napot!

5 megjegyzés:

  1. Nyomdázva, most jobban tetszik, de simán s szép színe van :)
    Én most a világos színekért vagyok oda, gondolom nyáron jön majd rám a sötétebb színek használata, tavaly is így volt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Erzsi! Igen, megértem, már én is kenném a világos színeket, várjuk a tavaszt! :))

      Törlés
  2. Télen én is a sötétebb színek felé húzok, és általában azok is tetszenek meg jobban... Aztán amikor közeledik a tavasz, általában úrrá lesz rajtam valami megmagyarázhatatlan vonzódás a világos és a fagyi színek felé. :D
    Nagyon szép ez a lakk, de szerencsére valahogy nem kiabálja azt, hogy kell. :) (Pedig pont emiatt a lakk miatt ma már volt két köröm is a Google-on swatch nézegetés címén, de valahogy nem.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az jó, ha nem kiabál neked, marad keret a többi szépségre is. Szerencsére mindenkinek más lakk a kihagyhatatlan kategória. :))

      Törlés
    2. Így van :) Aztán ki tudja, lehet, ha újra megnézném mondjuk áprilisban, máshogy gondolnám... :D

      Törlés