Oldalak

2015. február 3., kedd

NSC by Lora - 4. Red & purple



Sziasztok!

Újabb fordulóhoz érkeztünk Lora nyomdázós kihívásában. A mai színek a piros és a lila. Számomra ez a legnehezebb forduló, mivel soha (értsd úgy, hogy tényleg soha!) nem hordom a piros színt sem lilával, sem pinkkel párosítva. 
De ha ez a feladat, hát lássuk! Mivel már a kihívás elején eldöntöttem, hogy mindkét megadott színt használni fogom a manikűrökhöz, most sem fogok meghátrálni. Elég sokat törtem a fejem, hogy mégis milyen konstellációban tudnám ezt a két színt együtt a körmeimen elviselni?

Nos, nagyjából így (vakus kép)

A blogon még nem igazán szerepeltek matt lakkok, holott nagyon szeretem a Golden Rose Matte Velvet körömlakkjait. Egészen véletlenül (dehogyis!) ebből a kollekcióból egy piros és egy lila színnel is rendelkezem. Így aztán úgy döntöttem, hogy üssünk két legyet egy csapásra: a kihívás feltételeit is teljesítem és egyúttal megmutatom őket nektek.

Tehát a kiválasztott lakkok és nyomdalemez:
Golden Rose Matte Velvet 07 lila 
Golden Rose Matte Velvet 106 bordós piros 
Barry M Golden foil
Moyou Fashionista 08 nyomdalemez

Alap (kültérben, nappali fény, borús időben)

Így nézett ki felkenve az alap. A lakkokról annyit, hogy nagyon pigmentáltak és gyorsan száradnak. Itt két rétegben, fedőlakk nélkül láthatjátok, de akár egy vastagabb rétegben, villám manikűrként is bevethetőek. A lila teljesen mattra szárad, a piros inkább fématt, van egy kis selymes fénye, ami szerintem kimondottan jól áll neki. (Csak súgom, fényes fedőlakkal is szépek ám!)

Az eredeti elképzelés az volt, hogy az alap színekkel nyomdázok a másik színre. Kiválasztottam egy szép dús barokk mintát, ámde az eredmény nem az elképzeléseim szerint alakult, mert a nyomda mintája nem látszott igazán - sőt, majdnem semennyire. :( Viszont kellemesen egységesítette a kétféle színvilágot. Ezért ahelyett, hogy újra kezdtem volna, úgy döntöttem, hogy egy vékonyabb mintával kap egy aranyszínű nyomdát is a tetejére. Nos, ezzel már jobban meg voltam elégedve.




Remélem, tetszett a bejegyzés, nézzétek meg a többiek alkotásait is! Én személy szerint már nagyon kíváncsi vagyok rájuk! :)

16 megjegyzés:

  1. Jujj, nekem ez nagyon tetszik! :) Én se hordtam még lilát pirossal, de a te verziódban nagyon jól megfér egymás mellett ez a két szín :)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm szépen Ági, örülök, ha tetszik! :)

      Törlés
  3. Nyomdázva nagyon összeillenek, csak simán felkenve azért kicsit furák. De a komplett manit nagyon jól eltaláltad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek Ciiska! Pont ezért akartam az alapot külön is megmutatni, mert a lila meg a piros szerintem se igazán passzol össze. És köszönöm! :)

      Törlés
  4. Nice, gold stamping made it look good!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett, igazán elegáns lett az összhatás :)

    VálaszTörlés
  6. úú nagyon jó lett, milyen szép és elegáns mani :)

    VálaszTörlés