Oldalak

2015. február 10., kedd

NSC by Lora - 5. Nude & gold



Sziasztok!

A mai poszt szülői értekezlet utáni villámbejegyzés formájában készült, nézzétek el, ha nem csacsogok sokat.
Téma a nude és arany körömlakkok találkozása. A hatás ez esetben általában elegáns és visszafogott, de híven önmagamhoz, igyekeztem némi izgalmat csempészni bele. Így két féle nude lakkot használtam és két különböző mintával dolgoztam.


Moyra Gel Look Giselle (szélső ujjak)
- Majdnem egy réteges, nyomdázni is lehet vele, két rétegben szépen fed, pikk-pakk szárad, pénztárcabarát - szeretem.


Zoya Chantal (két középső ujj)
- Nagyon vékony, folyós, nehezen lehet egyenletesen eloszlatni, három rétegben is épp hogy fed, de csíkozódni, foltosodni hajlamos, illetve felszedni az előző réteget. Lassan szárad, elkelt rá a Seche Vite nyomdázás előtt, és még így is sikerült belenyúlni. Nem vagyok tőle elájulva...


Nyomda: Barry M. Gold Foil lakk, Moyou Suki 07 és Fashionista 05 nyomdalemez - mindhármat imádom!





Nézzétek meg a többiek alkotásait is! :)


14 megjegyzés: