Oldalak

2015. február 14., szombat

piCture pOlish - Moscow és negative space



Sziasztok!

Mára az egyik nagy téli kedvencemet hoztam, amivel tulajdonképpen beleszerettem a márka bijou holo finishébe. Amiben az a fura, hogy előtte is volt már ilyen típusú lakkom, és határozottan nem voltam annyira oda érte! A körömágyam állapotáért előre is elnézést kérek, sajnos télen a minden esti ápolás és napi többszöri krémezés mellett is ennyire kiszárad. :(
A Moscow-t sem első körben szereztem meg, jó sokat agyaltam rajta, hogy kell-e ez nekem. A második vagy harmadik restocknál aztán megadtam magam neki, de még akkor se voltam biztos benne, hogy szeretni fogom-e magamon.





Ebben a manikűrben a Moyou The Pro XL 04 lemezt és a Barry M Gold Foil lakkját használtam a nyomdázáshoz. A Moscow-t két rétegben, fedőlakkal láthatjátok. Egy rétegben is fed, gyorsan szárad, nyomdához és villám manikűrhöz is tökéletes. A fenti fotókat mesterséges fényben, beltérben készítettem. Szerencsére aztán lehetőségem nyílt napfényben is lefotózni. :)





Nyomdázni is lehet vele és nem hagyott nyugodni a negative space manikűr ötlete, ami az egyik este kimondottan a Moscow-al és a Golden Russian Pet'la Plate lemezzel összefüggésben vert szöget a fejemben. Úgyhogy múlt héten elkészítettem, Instagramon már láthattátok is. Nos, eleinte fura volt, de meglepően hamar megszoktam és viseltem két napig. Talán egy francia manikűr alappal még látványosabb lett volna, de így is szerettem. 


Ami pedig a végkimenetelét illeti a barátságunknak, a Moscow magától értetődő természetességgel foglalt előkelő helyet magának a téli top 5 lakkom között. Egyszer csak azt vettem észre ugyanis, hogy két-három manikűrönként felkerül a körmeimre. Majd eljött az idő, amikor lemostam és felkentem újra. Talán a különleges, utánozhatatlan lilás színének köszönheti. :) 

Nektek van ilyen lakkotok, ami használat közben, észrevétlenül lopta be magát a szívetekbe?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép nyomdázva is. :)
    Érdekes mert én elsőnek megvettem, de nem igazán használom, pedig tetszik a színe, nincs kedvem felkenni jelenleg. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Van ez így. Lehet, hogy a napfény meghozza majd hozzá a kedved. :)

      Törlés