Oldalak

2015. február 8., vasárnap

Too Fancy - Bejeweled



Sziasztok!

Türkizkék és holo. Naná, hogy ő volt az, amit megláttam egy swatchon és azonnal tudtam, hogy én ezt meg fogom rendelni! A minősége azonos a Moody Blue-val, egyréteges és gyönyörű. A színe is az, amit vártam. Szép! Itt van (a képek mind mesterséges fényben készültek).




Ahogy forgattam az üveget, megvillant valami hátul a fejemben, hogy mintha nekem lenne ehhez hasonlóm... Beástam magam a fiókba és tényleg! Vagy mégsem? :) 
Nos, a középső ujjamra felkentem a Golden Rose Rich Color 39 számú lakkját. Hááát... igen. Pontosabban nem. Attól eltekintve, hogy üvegben a színárnyalat (félszemmel, egy pillanatra megnézve) hasonlónak tűnik, a két lakknak köze nincs egymáshoz. A GR először is nem holo, hanem csupán fémes finishű, aztán pedig jócskán sok réteges, a körmömön konkrétan három rétegben láthatjátok. Egymás mellé felkenve pedig látszik, hogy körmön a színárnyalat is eléggé eltérő. Lejjebb a vakus képeken a finish különbözősége is egyértelmű.




Nos, ha választanom kellene, akkor így utólag a Golden Rose lakkot már nem venném meg (persze az volt meg előbb). A Bejeweled viszont előkelő helyet fog elfoglalni a repertoáromban és nagyon örülök, hogy szert tettem rá.  A világos színe miatt azt hiszem inkább nyáron és két rétegben fogom viselni. A Too Fancy márka nálam eddig jól szerepelt, két lakkból kettő bevált, tökéletesen elégedett vagyok a minőségükkel. Mivel itthon nem elérhető a márka, ha tetszett a lakk, külföldi webshopokból tudjátok megrendelni.

Türkizkék lakkot nagyon nehéz swatchok alapján találni, mert sok esetben a képernyő és/vagy a swatch csal és a kéket zöldnek, a zöldet kéknek mutatja. Tavaly nyáron szerettem volna egy türkizkék lakkot, de bármelyiket néztem ki, élőben mind túl zöldnek vagy mentának bizonyult. Így aztán most nagyon örültem, hogy a Bejeweled végre beváltotta a hozzá fűzött reményeimet.

Nektek mi a kedvenc türkizkék lakkotok?

Remélem, élveztétek a bejegyzést, szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése