Oldalak

2015. március 26., csütörtök

A-England - Her Rose Adaggio


Sziasztok!

A Her Rose Adaggio nagyon nehezen talált utat a szívemhez. Sokáig nem tudtam választani a Ballerina kollekció fehér és rózsaszín árnyalatai között, így csak a Nureyev jött haza velem. Aztán néhány hete végre eldöntöttem, hogy az Adaggio lesz a kiválasztott - és nem bántam meg.

Az állaga nagyon jó, kellemesen sűrű, jól kenhető és két rétegben fed. A színe pedig egy igazi, hercegnős halvány rózsaszín, ami már csaknem fehér, de mégsem. Ez az árnyalat kicsit sem cuki - viszont leheletfinom és imádnivaló.

Vakus kép:

a-england

Önmagában is gyönyörű, de most mégis többre/másra vágytam. Így nyomdáztam rá a Moyou Pro XL 05 lemezzel és Sleeping Palace-el, majd megtoldottam egy réteg Hurt No Living Thing-el. Ez lett belőle:

nail art

a-england

A HNLT hűvösebbé tette az egészet, a nyomdázott mintával olyan hatása volt, mint egy hűs vizű, kavicsos folyómedernek a hegyekben. Benne volt a hűvös szellő, a hegyek zöldje, a sárga virágok a fűben, ahogy a csörgedező patak friss, kristálytiszta vizén megcsillan a tavaszi napfény... Mit mondjak még? Imádtam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése