Oldalak

2015. március 5., csütörtök

Barry M. Mediterranean & piCture pOlish Holiday



Sziasztok!

Ma ezt a rosegold duokróm szépséget hoztam nektek, picit megbolondítva a PP istenkirály pelyhes fedőlakkjával.

mediterranean, picture polish, barry m


A Barry M lakkot nagyon ritkán használtam, mert önmagában annyira nem volt az én világom és nem igazán találtam a hozzá illő fedőlakkot. Így szinte érintetlenül pihent a dobozomban és már majdnem továbbadtam. 

picture polish, barry m, mediterranean


Majd a napokban megláttam az egyik kedvenc márkám, a piCture pOlish új kollekcióját, azon belül is a Bohemian árnyalatot. Róla jutott eszembe ez a kombináció és annyira belelkesedtem, hogy este fel is kentem. Aztán mivel csak led lámpánál tudtam megnézni az eredményt (ami ígéretesnek tűnt), izgatottan vártam a másnapot. 

barry m, picture polish


És OMG, igen! Ez még annál is szebb, mint amilyennek elképzeltem! A fedőlakk letompítja a színt és a duokróm hatást is megszelídíti, így lesz igazi hercegnős rosegold színe az amúgy kissé vad színű Mediterranean-nak. És a pelyhek! A PELYHEK, áááá! :)))


A fenti képet nem azért tettem be, hogy megcsodálhassátok a virsli ujjaimat! :) Hanem azért, hogy lássátok, ez a kombó bizony némi távolságból is igencsak mutatós! Nem csak makró képeken, két centiről érvényesül a szépsége.


Ez pedig direkt ilyen homály, mert a színek játéka és a pelyhek viszont nagyon szépen látszanak benne.


A végére pedig itt egy kis duokróm játék, pelyhekkel felturbózva. Imádnivaló, nem? :)

Szóval csajok! Akinek megvan mindkét lakk, annak javaslom őket kipróbálásra együtt! Akinek pedig nincs meg a Holiday, de gondolkodik rajta (ahogy én is tettem), annak innen üzenem, hogy az utolsó fillérig megéri az árát.

Legyen szép napotok!

6 megjegyzés:

  1. Eszembe nem jutott volna holo fedőlakkot kenni egy duochrome lakkra, pedig hűűűűű de jól néz ki! :D Nagyon szuper ötlet volt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen Rio, nagyon örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  2. Nekem Catrice-től van egy hasonló lakkom, mint ez a Barry M, lehet, hogy kipróbálom majd így, mert tényleg jól néz ki! :)
    Nekem az új lakkok láttán épp az motoszkált a fejemben, hogy a nude lakkot is ki lehetne valahogy hozni a Holiday segítségével, ha egy krém nude lakkra kenném, esetleg egy krém nude lakkot fedőlakkal keverve opálosabbá tenném, majd úgy kerülne rá a Holiday. No, majd ezzel még elleszek egy ideig. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Timi! Ez is nagy ötlet! Izgatottan várom a kísérlet eredményét a blogodon! :))

      Törlés
  3. Nekem mindkettő megvan és mindkettőt szeretem is, szépek együtt :)
    A Barry M. M. nagyon szép szín, vettem hasonlót Dance Legendből de meg sem közelíti. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Erzsi, örülök, hogy tetszik! Nehéz ezt a színt szépen kikeverni, de ezt a lakkot a Barry M nagyon eltalálta. :))

      Törlés