Oldalak

2015. március 23., hétfő

Colour Alike 500


Sziasztok!

Ma egy rövid bejegyzéssel és egy nagyon szép sötét lakkal jöttem. Mert hiába van tavasz, a sötét mindig dögös! ;)
Az 500 a csodálatos négy részes Winter holo kollekcióban jelent meg. Megjegyzem, eddig ez az egyetlen CA kollekció, amit kivétel nélkül beszereztem, mert álomszépek és nyomdázni is lehet velük. Egyszerűen mind a négy színt kihagyhatatlannak érzem!
Az lakk különlegessége a csodás minőségén túl egyértelműen a színe. Olvasztott étcsoki, sok-sok holo pigmenttel megszórva. Nyami!  

Vakuval beltérben. Elég étvágygerjesztő önmagában is, ugye?



Na de aztán bevadultam! És kíméletlenül nyomdáztam rá. Vaku nélkül, szintén mesterséges fényben:



A nyomdázáshoz a Moyra No.252 aranyszínű holo lakkját és a Moyou Pro XL 04 lemezét használtam.

Ezzel az állatmintával hogy tetszik? Outfitben nem igazán kedvelem az állatmintát, maximum egy-egy kisebb részlet erejéig, néhanapján (pl. egy sál). De a körmömön kimondottan tetszett. Nektek van kedvencetek ebből a kollekcióból?

Remélem, élveztétek a posztot, szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése