Oldalak

2015. március 16., hétfő

Díjat kaptam! :)


Sziasztok!

Sokoldalú blogger díjat kaptam Lollitól, amit ezúton is nagyon köszönök! :)


Mivel úgysem volt még személyes poszt a blogon, megragadom a lehetőséget és úgy közlök hét infóm magamról, hogy annak legyen blogos vonatkozása is.

Tehát:

1. Két gyerkőcös, teljes munkaidőben dolgozó anyuka vagyok. Úgyhogy ez abszolút egy hobbyblog.

2. Nem szponzorálnak, a bemutatott termékeket a saját pénzemen vásároltam, vásárolom. 

3. A feltöltött képeket jártamban-keltemben, telefonnal lövöm, minimálisan vannak szerkesztve (átméretezés, keret, pici retus, ha nagyon gáz a körömágyam, ilyesmi). De szűrő, pláne photoshop nincs rajtuk. Két ok miatt: 
- egyrészt nem lenne időm órákig szerkeszteni, 
- másrészt szeretném lehetőleg azt megmutatni, amit a saját két szememmel a körmömön látok. 

4. Vásárlási döntéseim során elgyönyörködöm a lakkok makró fotóiban, majd tovább megyek és megnézem az egyszerűbb/távolabbról készült képeket is. És még így se biztos semmi, mert élőben látott lakkal is nyúltam már mellé, de neten rendelt lakkból is lett szerelem. Ez egy ilyen buli. De minél többféle swatchot megnéz az ember, annál kisebb az esélye a mellényúlásnak. A tuti viszont az, ha az üzletben, élőben megnézed és a bőrszínedhez is próbálod a swatch stickre felkent lakkot - tudom, nem mindig van rá lehetőség.

5. A bloggal és azzal, hogy csatlakoztam néhány kihíváshoz és játékhoz, egy szuper kis közösségbe kerültem! Inspiráció, támogatás, barátságok, közös programok, mindezt Nektek köszönhetem. :))

6. Mostanában a kedvenc időtöltésem - a családi programok után - a bloggal való foglalkozás: nail art, más blogok olvasása, inspirációk gyűjtése, posztok írása. Lassan a nap bármely szakában képes vagyok fejben a bloggal foglalkozni.

7. Született könyvmoly vagyok, nagyon szeretek olvasni. És némi grafománia is szorult belém, amint látjátok. :)))

Nos, ennyi lett volna. A tovább adással bajban vagyok, mert láttam, hogy sokan már megkapták a díjat másoktól. Úgyhogy én most felsorolom az én kedvenc bloggerináimat, akiknek az írásai és lakkozásai nap mint nap szórakoztatnak és inspirálnak. Ildié ugyan nem körmös, hanem illatos blog, de mindenképpen idevaló, mert véleményem szerint rendkívül igényes és élvezetes írásai vannak. 


Azt pedig rátok bízom, hogy kitöltitek-e és továbbadjátok-e a díjat. :)



2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen! :) :) Jó látni, hogy így szereted csinálni a blogod. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm én is Ritám, nagyon kedves vagy! :)

      Törlés