Oldalak

2015. március 1., vasárnap

Hypnotic Polish Haul - Lesly Plates


Sziasztok!

Nemrégiben volt egy közös rendelésünk a Hypnotic Polish webshopból, ezúton is köszönöm a szervezést Zsókának! :) 
Érdemes körülnézni az oldalon, sok különleges, gyönyörű lakkot, jó pár indie márkát és nyomdalemezeket is forgalmaznak. Csak győzzünk választani! 

Instagramon már jó ideje nézegettem a Lesly Plates nyomdalemezekkel készült manikűröket és egyre inkább szerettem volna kipróbálni a márkát. Így ezúttal - a lakkokat hanyagolva - megragadtam a lehetőséget és 4 db Lesly Plates nyomdalemezt választottam. 

LS12

A lemezek kétféle méretben elérhetőek:
- Nagy 6.95 euró és a mérete 8x7 cm,
- Kicsi 4.50 euró és a mérete 5x6 cm,
A teljes körmös minták mérete mindkettőn 1,5 x 2 cm, emellett egyes lemezeken elétrő méretű, különálló minták is találhatóak. 

Nézzétek meg őket egyesével és néhány velük készült manikűrömet.


A minták összeállítása nekem nagyon tetszik! Egy lemezen belül többféle stílus is megtalálható, így szerintem nagyon jól kihasználhatóak. 

A minták mérete és finom, részletgazdag kidolgozása miatt ezek a lemezek kisebb és nagyobb körmökre is megfelelőek. A kisebb körmön is mutatósak, függetlenül attól, hogy nem kerül rá az egész, a nagyobb körmöket pedig teljesen be tudjuk fedni vele.


A fenti képen nekem már hosszúnak számítanak a körmeim. Mivel a körömágyam viszont pici, ha rövidre reszelem, akkor ennek a felületnek a harmada elveszik. A lenti lemezről mintáztam és látszik, hogy a mintának csupán egy része fért rá a "hosszú" körmeimre, a manikűr mégis dekoratív lett. 

LS107

LS107

A lemezek minősége nagyon jó! A minták finoman martak, a lemezek oldala legömbölyített. A minta nagyon kevés lakkot vesz fel és lehúzáskor a kártya nem akad el sem a mintában, sem a szélénél. A nyomdapárna teljes részletességgel, tökéletesen tisztán, minden maszat nélkül veszi fel a mintát - és ezzel szinte az összes lakkot el is távolítja a vésetből. 
Ez a lemez nem pazarolja a lakkot! Ha drága lakkal szeretnénk nyomdázni, ez nagyon fontos szempont lehet. Nyomdázás után pedig alig kell takarítani, egy könnyed lakklemosós áttörlés éppen elegendő. 

LS125

Lentebb két teljes mintás manikűrt láthattok a fenti LS-125 lemezről,. Mindkettőnél elsőre sikerült teljesen tisztán felvenni és nyomdázni a mintát, javításra nem volt szükség.




Egy jó nyomdapárnával és egy kis gyakorlattal könnyedén csodás mintákat varázsolhatunk a körmeinkre ezekkel a lemezekkel. Ha valahol nem látjátok tökéletesnek a mintát, azt ne a lemezeknek, hanem az én bénázásomnak rójátok fel. :)

LS121

Összességében nagyon elégedett vagyok! A Lesly Plates lemezek nagyon jók és egyértelműen bekerültek a kedvenc lemezeim közé. Biztos, hogy fogok még vásárolni a márkától és jó szívvel ajánlom mindenkinek.  :)

Nektek melyik tetszik legjobban? Szívesen kipróbálnátok?

11 megjegyzés:

  1. Nagyon szép minták vannak a lemezen, szuperek a manik, az első a kedvencem. :)
    Én is vettem de csak egy darabot, viszont valahol láttam pár hete lesz pár új lemezük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Erzsi! Az új lemezekre kíváncsi vagyok, bár még a régiekből is van pár a kívánságlistámon, most nagyon megtetszettek. Kíváncsian várom a tiédről is a posztot a blogon! Meg a tegnapi szépségekről! ;)

      Törlés
  2. Nagyon jók a lemezek és a manik is! :) A nagy lemezen az a kis csepp a vigyorgó fejével annyira aranyos, nagyon jó kedvem lett a látványától! :) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy felvidított Zsófi! :)
      Az a csepp tényleg cuki! Az jutott róla eszembe, hogy a Víz világnapjás ovis rendezvényre milyen jó kis manit tudok majd készíteni vele. :D

      Törlés
    2. Vagy véradásra/vérvételre! :D

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm Szilvi! Igen, én is imádom őket. :)

      Törlés
  4. nekem is tetszenek manik :) a lemezek is nagyon szépek!
    nekem egy bajom van ezekkel a lemezekkel,mégpedig az áruk :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Ági! :)
      Nem fizettem értük annyit, mintha itthon vettem volna 4 db Moyou lemezt. Szerintem annyira nem vészes. Persze egy jó kis akciónak nagyon is örülnék! ;)

      Törlés
  5. Nagyon tetszenek ezek a lemezek, de sokallom az árukat ahhoz képest, hogy mekkorák és hány mintát tartalmaznak...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértem Pancsi! Ezt mindenki maga dönti el, hogy mi fér bele a keretébe, illetve mire hajlandó áldozni. :)
      Szerintem pl. egy Moyou márkához hasonlítva nem drágábbak és bizonyos szempontból még jobban is megérik, de ezt itt túl hosszú lenne leírni. Tervezek egy összehasonlító posztot a meglévő lemezeimről, majd ott fejtem ki bővebben az érveimet.
      Nagyon köszi a visszajelzést lányok! Legalább tudom, hogy ennek a tervezett posztnak van létjogosultsága. :D

      Törlés