Oldalak

2015. március 22., vasárnap

ILNP - Black Orchid



Sziasztok!

Elérkeztünk a karácsonykor indított ILNP sorozat eddigi utolsó lakkjához, amit nem véletlenül hagytam utoljára. Megjelenése óta ez lett a márka egyik ikonikus lakkja, sokan istenítik és nem egy lánytól hallottam már, hogy ez a legszebb lakk valaha. 

Meg is tudom őket érteni, hiszen csodás kis darabról van szó, egy holografikus lilás bordós árnyalat. A minősége tökéletes, könnyű felkenni, a képeken két rétegben, fedőlakkal láthatjátok. Vannak fényviszonyok, amikor így néz ki (belső tér, mesterséges fény):



Vakunál, szintén beltérben pedig így:



Nekem személy szerint az alábbi képeken tetszett a leginkább (kültér, borult időben):



Amiért nem igazán lettünk barátok mégsem, az pedig ez:


Gyönyörűen mutatna rajta a fehér nyomdázás, ám ha fölé felkentem a fedőlakkot, akkor a Black Orchid elszínezte a nyomdát, ráadásul még csak nem is egyenletesen, ezzel tönkretéve a manikűrt. A gyűrűs ujjon fedőlakk nélkül, a középső ujjon fedőlakkal láthatjátok. Többféle fedőlakkal próbálkoztam,  a nyomdázás előtt is fedőlakkoztam, de mindegyiknél ez történt. Érdekes, hogy a körmömet viszont nem fogta meg az alaplakkon át (van olyan lakk, ami erre is képes és el voltam rá készülve a lemosáskor, de szerencsére nem).
Önmagában nem nagyon kívántam hordani, valamiért nekem igazából nyomdázva tetszett volna. Azt vettem észre, hogy ha lilás-bordós színre vágyom, akkor inkább a PP Moscow után nyúlok, a Black Orchid pedig a befotózás után érintetlenül pihent a dobozában. Így hosszas vívódás után megváltam tőle.

Összességében értem a körülötte kialakult hype-ot, de nem osztozom benne. Valószínűleg a színárnyalat rám nem volt olyan mindent elsöprő hatással, mint másokra. A minősége viszont nagyon jó. Ha valaki odavan a színért és nem akar rá nyomdázni, hanem önmagában hordaná, annak melegen ajánlom! :)

2 megjegyzés:

  1. A Black Orchid nekem nagyon tetszik, de tény, hogy nyomdázni nem próbáltam még rá. A Moscow viszont egy kérdőjel még számomra, nem tudom egyelőre eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem. Önmagában egyelőre nem győzött meg, de majd próbálkozom vele többféle kombinációval. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Timi, igen, ismerem az érzést! Én pont ugyanígy voltam velük, csak fordított felállásban. :))
      Pontosabban nekem a Black Orchid is nagyon tetszik a mai napig, csak éppen amikor viseltem, nem éreztem a magaménak. Vannak ilyen lakkok! Makacs kis szépségek, hiába tetszik, némelyik nem adja meg magát nekünk.

      Törlés