Oldalak

2015. március 15., vasárnap

Lovely - Pastel Pepper tavaszi trendkiadás


Sziasztok!

Biztosan észrevettétek már, hogy többnyire közepes árú és drágább lakkok szerepeltek eddig a blogon. Nos úgy gondoltam, hogy az olcsóbb kategóriájú lakkoknak is adjunk teret. 

Megláttam a Rossmannban a tavaszi szortimentben megjelent Lovely lakkokat. Közülük a két Pastel Pepper (fekete mini glitteres) lakk rögtön felkeltette az érdeklődésemet. A mákos lakk tavaly volt divat, több márka is kihozta a "mákos " vagy "dot" kollekcióját - természetesen akkor nem érdekelt. Idén tavaszra ezek mindenhonnan eltűntek, egyértelmű, hogy nekem most tetszett meg! :)
Elég sokszor vagyok így a divattal, hogy akkor tetszik meg valami, amikor már kifutóban van, vagy már ki is futott. Szerencsére úgy tűnik, a "mák" helyett idén itt a "bors" kollekció, ami szerintem nem jelent túl nagy különbséget. Úgyhogy a hozzám hasonlóan későn ébredők is kapnak még egy lehetőséget a kipróbálására.
A trendkiadásban volt még négyféle neon szín, na ezek nem az én világom, átengedem őket másnak. Így aztán a két Pepper Pastel lakk, a Matte White (nyomdázáshoz, ez most nem fog szerepelni) és tavasz lévén, az állandó szortimentből két nude szín került a kosaramba. A limitáltak 600 Ft/db áron, a két nude 450 Ft/db áron beszerezhetőek, a 10%-os Rossmann kupon itt is felhasználható.

Nézzük őket sorban!


A két Pastel Pepper limitált lakk alapszíne élénk kék és pirosas narancs, pasztellnek a legjobb akarattal sem nevezhető. Viszont ha ettől eltekintünk, akkor a színek nem rosszak.
A fedésük kiemelkedően jó, már majdnem fednek egy vastagabb rétegben is, de kettőben tökéletes, még hosszú körmökön is. És rengeteg, tényleg rengeteg apró fekete glitter úszkál bennük, a körömre is nagyon sok kerül fel! Nagyon gyorsan szárad, nem is tettem rájuk gyorsszárító fedőlakkot, ami nálam ritkaság. És igen, magától ilyen fényes! Egész jó, igaz? :)



Lemosni viszont katasztrófa, a glitterek nagyon ragaszkodóak, szó szerint vakarni kell a körömről, úgyhogy peel off bázislakk ajánlott (tipp: akciós volt a Miss Sporty peel off lakkja).

A fedéssel, száradással, fénnyel elégedett vagyok. Viszont a glitterek mennyisége nekem kissé túl sok, a szín pedig túl élénk. Szerintem sokkal elegánsabb lenne, ha tényleg pasztellszínű lenne a lakk és kb. feleannyi vagy még kevesebb glitter lenne benne.
Nagyjából így:


Ezt a barack színű lakkot úgy hoztam össze, hogy egy fólián összekevertem 5-6 csepp No. 6 nude-ot és 1 csepp Pepper Pastel narancsot. Az eredmény egy pasztell barack lett, kevés glitterrel, viszont egészen jó fedéssel. A franken két rétegben, fedőlakk nélkül van a körmömön, a középső ujjamon fent hagytam az eredetit, az összehasonlítás kedvéért.
Nektek melyik bejövősebb tavaszra, a franken vagy az eredeti? 

Akkor jöjjenek a nude lakkok! A No.1 és No.6 színeket hoztam el. Mindkettő jelly lakk, de míg a No.1 egészen világos, majdnem fehér nude, addig a No.6 rózsaszínes nude, ami - legalábbis az üvegben - fedésre is testesebbnek látszott. 
Így néznek ki felkenve: mutató és gyűrűsujj No.1, többi No.6 (az üveg is utóbbi)


A minőségük botrányos! A körmömön mindkettő négy (!) rétegben van felkenve és láthatjátok, hogy még így sem fed rendesen, csíkos, foltos, főleg a világosabb. Arról nem beszélve, hogy a négy réteg sosem akart megszáradni. :(
Na jó, extra türelmes lányoknak, egy jó gyorsszárító fedőlakkal a No.6 esetleg jó lehet... mert a színe egyébként nagyon szép.
De nekem se időm, se türelmem nincs 4 réteghez! Legfeljebb ha valami extra csodát kapunk cserébe - mint pl. a Dance Legend Wow Prism kollekciójánál vagy a PP pelyhes lakkjainál. És akkor is legyen inkább csak (extra gyorsan száradó!) három réteg. De itt erről szó nincs, ez csak egy szép színű, egyszerű nude lakk.


Nos, összességében a két Pepper Pastel lakkot ajánlom, a minősége jó, akinek tetszik a szín, érdemes beruházni rájuk. Illetve azoknak is, akik szeretnek frankenezni, mert egy jobb krém lakkal (tipp: Miss Sporty, Flormar) párosítva tényleg klassz kis tavaszi mákos pasztelleket lehet velük kikeverni. Nálam is valószínű erre lesznek elhasználva, mert nekem ez a barackos franken nagyon bejött. Leginkább amúgy egy ilyen szolidan mákos színtelen fedőlakkot tudnék értékelni, mert így nem lennénk színekhez kötve. De egyelőre ilyet még egyetlen márkánál sem találtam - ha valaki tud ilyet, ne tartsa magában!

Ellenben a két nude lakk totális pénzkidobás! Hiába relatíve olcsó, ha a minősége rettenetes! Mivel iszonyú lassan száradnak, én még sandwich jelly technikához se tudom őket elképzelni. Szeretek lakkozni, de a nude vonal csak szenvedés volt, alig vártam, hogy lemoshassam őket végre.

Tipp: hasonló árkategóriában nagyon jó minőségűek a Moyra lakkok. Elérhetőség: Moyra webshop vagy a Nailland webshopjából is rendelhetőek (utóbbinál egyúttal a különleges indie márkák között is válogathattok). Személyes kedvencem a Gel Look kollekció, szinte egy rétegben fednek és nyomdázáshoz is kitűnőek. 

Nektek tetszik ez a Lovely tavaszi szortiment? Terveztek vásárolni belőle?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon gondolkoztam rajtuk, de mivel van két Models Own Speckled eggs, és egy Flormar Dot lakkom, valamit megvan a GR szinte hisztériát keltő mákos lakkja, nem éreztem szükségét ezeknek. A keverés viszont nagyon jó ötlet, lehet, hogy én is kipróblom! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod a GR nekem is megvan, de mivel az glitteres, eszembe se jutott befotózni melléjük, pedig tényleg itt lenne a helye a posztban. A többit, ami nálad megvan, én tavaly mind kihagytam, úgyhogy most ezt a vásárlást abszolút indokoltnak érzem. Még az El Corazon hasonló lakkjain gondolkodom, olyan elegánsan néznek ki a swatchokon! Lehet, hogy egyet kipróbálok közülük. :))

      Törlés