Oldalak

2015. március 3., kedd

piCture pOlish - Monroe és DIY sheer tints


Sziasztok!

Ma egy olyan lakkot hoztam, ami régóta megvan, mégis csak mostanában kezdem megszeretni. Igen, ez a lakk a Monroe. Az élénk színeket részesítem előnyben és bár ősszel és télen sokat használtam a Monroe-t, valahogy mindig túl sötétnek találtam magamon. Pedig így néz ki felkenve! 



Csakhogy most jött a tavasz és ezzel párhuzamosan megjelentek a neten a színes manikűrök. Én pedig beleszerettem a fehérrel nyomdázott, sheer tints lakkokkal színezett csodákba és eldöntöttem, hogy márpedig ilyet muszáj készítenem. 

Ezek úgy készülnek, hogy sötét alapra fehér színnel kell nyomdázni a mintát, aztán a sheer tints lakkokkal szépen ki lehet festeni. Nem baj, ha picit kimégy a vonalból közben, mert a sheer tints nem látszik meg a sötét alapon. Bolondbiztos manikűr, ha tudsz nyomdázni, elrontani sem lehet. :)



Egy aprócska akadálya volt csupán a dolognak, nem volt sheer tints lakkom hozzá. Rendelni perpillanat nem akartam, viszont Áginál láttam egy jó kis DIY posztot, így elhatároztam, hogy én is készítek magamnak. 

Elővettem a nem bevált színtelen fedőlakkjaimat és a kiürült lakkos üvegeket. A színtelen lakkokat elfeleztem, aztán üvegenként különböző színű krém lakkokból csepegtettem beléjük. Időnként összeráztam és egy papírra kikent, már megszáradt fehér alapon próbálgattam őket. Ha nem tetszett a szín vagy túl halvány volt, akkor tettem bele még ugyanolyan színű, másik árnyalatú lakkot. Nagyon jó móka volt és az eredmény bőven megérte a fáradságot! Ezúton is köszi az ötletet Áginak! :)


A legtöbb bloggerina fekete alapra készíti el ezt a manikűrt, de nekem most nem volt kedvem hozzá. Elkezdtem keresgélni egy kellően sötét alapot és így került kezembe szegény, elhanyagolt Monroe. A mintát a Lesly Plates LS-121 lemezzel és a Models Own Hypergel White Light lakkjával készítettem, majd pár perc száradás után a DIY sheer tints lakkokkal egy pontozó segítségével kiszíneztem.


Én konkrétan beleszerettem ebbe a lakkozásba! Már azon gondolkodom, hogy a Cosmos és a Hope lakkjaimhoz milyen mintákat és színeket társítsak? :))) 

Tudtommal anno az OPI kezdte a négy darabból álló Sheer tints kollekcióval az áttetsző színes lakkok gyártását. Neki van mini Sheer tints szettje is, ami kipróbáláshoz elegendő, de csak internetről tudjátok megrendelni, üzletben még soha nem láttam. 

Mára már több más márka is elkészítette a hasonló kollekcióit, amelyek már több árnyalatból állnak. 
Az eddig látottak közül nekem a Dance Legend Top Aquarelle kollekciója nagyon tetszik! Gyönyörű szép színek vannak benne, sokféle árnyalatból válogathatsz éééés... az árnyalatok festőkről vannak elnevezve! Mit szeretnél jobban, egy Chagall-t vagy Tiziano-t? Hát ez nálam betalált, pont a százas kör közepébe! Bevallom, ilyenekkel engem kilóra meg lehet venni. :)
Viszont az ára meglehetősen borsos, főleg, ha többet szeretnél - és ebből szeretnél, ha megnézed, abban biztos lehetsz! :))) Picit lehűtöm a kedélyeket, itthon egyelőre nem kapható, szintén külföldi rendelés jöhet csak szóba.

Ti mit gondoltok róla? Van kedvetek sheer tints lakkokat készíteni? Vagy inkább rendelnétek? 

Elérhetőség: PP Monroe - Nailland Hungary (és még van raktáron), Lesly Plates lemez - Hypnotic Polish webshop, DL Top Aquarelle - a DL márka webshopja, Llarowe webshop

4 megjegyzés:

  1. Én is készítettem már sheer tints lakkokat, szerintem nem éri meg készen venni, nem szebb vagy jobb annyival, mint amennyivel drágább...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek Szilvi, ezért kevertem én is magamnak. Meg azért, mert tényleg nagyon jó móka pepecselni velük!
      De ez nem akadályoz meg abban, hogy a DL után vágyakozzam. :))
      Külföldről esélyesen nem fogok rendelni, de ha itt lenne az orrom előtt a Naillandban, valószínűleg nem tudnék neki ellenállni és legalább egy-két színt választanék belőle.

      Törlés
  2. Monroe az egyik kedvenc PP lakkom.Olyan szép rajtad is!!!
    Hát még szebb lett a sheer tints-el!!
    Köszönöm,hogy megemlítettél a bejegyzésedben :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Ági, nagyon örülök, hogy tetszik! Nélküled ez a manikűr nem készülhetett volna el. :)))

      Törlés