Oldalak

2015. március 8., vasárnap

piCture pOlish - Never nude


Sziasztok!

Ma egy vidám, tavaszi manikűrt hoztam nektek. Süt a nap, nem is vágyom másra, csak vidám színekre és egy kis bohókás csillogásra! Néhány PP és semmi faxni. :)

picture polish

A Never nude beszerzésén azóta gondokodtam, mióta megjelent, de kicsit féltem a fedésétől. Aztán a tavasz, na és a vidám kék és lila glitterek megadták az utolsó lökést, hogy a kosaramban landoljon. A köremeimen két rétegben, fedőlakkal láthatjátok. Mellette Pandora (két réteg) és Bette (három réteg), a glitterek színeire rímelnek.

picture polish

Pár szó a minőségéről: szépen terül, a száradása gyors. A glitterek pont kellő mennyiségben kerülnek a körömre, de nem árt egy félórára fejre állítani az üveget manikűrözés előtt. Minimálisan kellett igazgatni őket, de ez se probléma.
Itt egy kis makró, na ettől lesz olyan különleges fénye, amit más glitteres lakkoknál nem találtam meg.

picture polish

Amennyiben hosszú a körmötök és ragaszkodtok a mosolyvonal teljes fedéséhez, ellenfényben is, akkor egy jól fedő fehér alapot ajánlok alá. Finishéből adódóan egy hosszú körmöt még három rétegben sem tudna tökéletesen fedni, a glitterek meg sok rétegben már nem érvényesülnének olyan szépen rajta, úgyhogy kettőnél több réteget szerintem nem érdemes felkenni belőle.

picture polish

Kár volt tartanom tőle! A minőségével tökéletesen elégedett vagyok és nagyon szerettem viselni ezt a lakkot. Tavaszra-nyárra tökéletes, szerintem sokat fogom még használni.

Ha megtetszett, a Nailland Hungary webáruházában érdemes figyelni a restockot.

Remélem, élveztétek a posztot, szép napot! :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki a körmödön!

    VálaszTörlés
  2. Nem gondoltam volna, hogy a Never Nude a huszonéves, "aimabőrű" blogger lányokon kívül valakinek jól tud állni, de teljesen rácáfoltál, mert tök csajos rajtad, és nagyon jól megy a bőrtónusodhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ez nagyon jólesett Suzie, köszönöm szépen! Ebből látszik, nem csak a húszéveseké a világ, később is érdemes próbálkozni. :)))

      Törlés