Oldalak

2015. március 9., hétfő

Stíluskihívás 2. - Retró


Sziasztok!

Ez egy időzített poszt lesz, mert előreláthatólag kedden nem tudok gépnél lenni. Úgyhogy előre is elnézést kérek a többiektől, hogy később nézem csak meg az alkotásaitokat!

Mai témánk a retró. Erről általában a 70-es, 80-as évek stílusa ugrik be. Sötétbarna, narancs, fakókék színekben pompázó, geometrikus mintájú tapéták, ruhák és az elmaradhatatlan narancssárga műanyag lakberendezési tárgyak, lámpabúrák, stb. 


A Moyou Pro XL 03 lemezén lévő jó kis retró minta pont passzol a témához, úgyhogy ez adta magát. A színekkel picit nehéz dolgom volt, mert egy árva darab narancs színű lakkom sincsen. Már annyiszor megfogadtam, hogy veszek legalább egyet, ilyen helyzetekre, de természetesen amikor pultnál vagyok, mindig elfelejtem. Úgyhogy maradt a barna-kék összeállítás, némi narancsos korallal. És ez lett belőle.

barry m gelly hi shine

A két szélső ujjon dupla nyomdázás van és a narancsos korallal néhány blokkot kiemeltem szabadkézzel. 


A hüvelykujjon tripla nyomdázást alkalmaztam, itt nincs szabadkéz, de látszik, hogy az élénk narancsos korall szín egészen sötétbordósra változott a sötétbarna alapon. Érdekes módon viszont a menta nyomdázás, amitől tartottam, hogy nem fog látszani, teljesen jó lett!

barry m gelly hi shine nails

A középső ujjon az élénk menta nagyon jól mutat szerintem, így nem is akartam elnyomni. A sötétbarnával nyomdáztam és csak egy-két blokkot emeltem ki rajta a többi színnel.

Hát ennyi mára, szép napot nektek és nézzétek meg a többiek alkotásait is! 


10 megjegyzés:

  1. Díjat kaptál tőlem: http://maninail.blogspot.hu/2015/03/sokoldalu-blogger-dijat-kaptam.html
    Ha van kedved, akkor írj 7 random tényt te is magadról és add tovább... :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Lolli, nagyon kedves vagy! Életem első blogger díja. :))

      Törlés
    2. Szívesen! Az ismertebbek csak egymásnak adogatják körbe, és nem kerül tovább más bloggerekhez... :))

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszi szépen Ciska, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  3. uhhh, annyira jó lett! A színes és a minta is! Tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. SZupi lett. Ez a minta tényleg nagyon retro és a színek is. :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen lányok, nagyon örülök, hogy tetszik! :))

    VálaszTörlés