Oldalak

2015. március 4., szerda

Stíluskihívás by Timi - 1. Absztrakt


Sziasztok!

A művészeti stílusok által inspirált kihívást indított útjára Thimmyke. Nagyon tetszik az ötlet, amint megláttam, azonnal csatlakoztam! Az első témánk az absztrakt. 
Nekem erről a szóról rögtön a geometrikus mintákat minimalista színekkel ábrázoló festmények ugranak be. Csakhogy a festészetben az impresszionizmus a kedvencem és picit utánanézve az absztrakció fogalmának, úgy ítéltem meg, hogy teljesen belefér a témába. Így aztán kombináltam a kettőt. 

A manikűr színes alapja jelképezi az impresszionizmust, ezt dry brush technikával készítettem. Ez a második próbálkozásom a témában, amivel már elégedett vagyok (az első vállalhatatlan volt). Ezután határozott fekete geometrikus mintákat nyomdáztam rá (Pueen52), majd fedőlakkal mattítottam. 

dry brush technique

A technikáról annyit, hogy nekem jobban bevált az a módszer, hogy fóliára csepegtettem a színekből és lapos díszítő ecsettel vittem fel a fehérre kifestett körömre. Sokkal szebb eredményt értem el, mint előzőleg, amikor közvetlenül a lakkos üvegből dolgoztam. 

dry brush technique

A fedőlakk kissé elkente a nyomdázást, ez nem volt szándékos, de utólag nem igazán bánom. Ugyanis eléggé beleillik a manikűr bohém, kissé elmosott alapstílusába.

Összességében elégedett vagyok ezzel a manikűrrel és úgy érzem, a mattítás kimondottan jól áll neki. Esélyes, hogy fogok még ilyet készíteni magamnak, talán némileg vékonyabb nyomdázással a tetején. Nektek bejön?

Nézzétek meg a többiek alkotásait is, szép napot! :)


9 megjegyzés: