Oldalak

2015. március 13., péntek

Too Fancy - The Shrinking Violet


Sziasztok!

Mára tartogattam a karácsony előtt rendelt Too Fancy trió harmadik darabját. Az ok annyi, hogy ez a jó kis levendulalila szín szerintem kifejezetten a tavaszhoz illik. A holografikus hatás finoman érvényesül benne.

too fancy lacquer

A lakk minősége a már megszokott Too Fancy: egy rétegben fedett, ergo nyomdázni is jó. A színmélység és a fotók miatt két réteget kentem, de szabad szemmel már az első után megfelelő volt. Ecsete, állaga jó, nekem könnyű volt vele lakkozni, nem folyt meg sehol. 
A száradási ideje nagyon jó, mire az első réteggel kifestettem a jobb kezemet, a balon szinte már száraz is volt. Oké, azért reszelővel nem mentem neki, de értitek. :) Mattra szárad, úgyhogy fedőlakk mindenképp ajánlott. 


Szerettem volna napsütésben is lefotózni, de sajnos erre a borús idő miatt nem volt lehetőségem, úgyhogy most be kell érnetek ezekkel a beltéri képekkel. Ilyen lenne napsütésben.

too fancy lacquer

Persze nem tudtam megállni, hogy ne nyomdázzak rá. Egy ezüstös geometrikus mintát választottam, a Moyou Holy Shapes 01 nyomdalemezéről.

nail art


És a felhasznált eszközök a nail arthoz. 


Nagyon tetszik ez a lemez, az Aden lakk pedig a kedvenc ezüst nyomdalakkom lett (a Moyra holographic kollekciója mellett). Nem foil, kicsit csillog, mindenen csodásan mutat, a mintát pontosan, tisztán adja ki és a lemezről is könnyű letakarítani. 

Újra a szín, egy vakus kép, amin nagyjából látszik a holografikus hatás és egy kép led világításnál, ahol leginkább a színe dominál.

the shrinking violet

too fancy lacquer

Nagyon elégedett vagyok a Too Fancy márkával! Mindhárom lakknak a minősége kitűnő és a színek is tetszenek, valószínűleg fogok még vásárolni a márkától. 

A lakkot a Llarowe webshoptól tudjátok megrendelni. Érdemes megnézni a márka kínálatát, nagyon szép színeik vannak. Nem extra csillámhányás, inkább a komfortosan viselhető kategória, amiben az ember néha elgyönyörködik nap közben. Én az ilyeneket kimondottan szeretem. 

Nektek mi a véleményetek róla? 

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi Ciska! Örülök, hogy vártam vele tavaszig, most nagyon szeretem viselni. :))

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm Judy, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés