Oldalak

2015. március 27., péntek

Válogatás



Sziasztok!

Ma egy új típusú bejegyzést hoztam. Találtam a gépemen pár képet még őszről, amik eddig nem kerültek ki a blogra. Mindet szerettem viselni, de önálló posztot nem akarok róluk írni, ezért mint válogatást fogom megmutatni nektek.

Kezdjük a legszolidabbal! A PP Grace és Barry M. Pink Glitter lakkokkal sikerült hiper iroda-kompatibilis, szinte láthatatlan nyomdázott nail artot készítenem. És bizony, nem volt egyszerű befotózni.





És most evezzünk sötétebb vizekre! Az ILNP Homecoming-ot kedvenc lakkos csoportomban sikerült beszereznem és abszolúte nem bántam meg. Nekem akkor is nagyon tetszik, amikor napfény hiányában nem látható a holo hatás, ezért most direkt ilyen képeket hoztam. A harmadik képen a már ikonikussá vált Moyou Explorer 03 lemezzel nyomdáztam rá. 




Még mindig a sötét színek jegyében egy saját jelly franken és a Different Dimension Da Ba Dee lakkjának párosa (utóbbit fekete alapon láthatjátok a mutatóujjamon).


Most pedig következzenek a pirosak, vörösek, hiszen ősz (de nálam évszak sem) múlhat el nélkülük! Elsőként az imádott és eddig méltatlanul nem megjelentetett Zoya Blaze, amiről önálló bejegyzést is tervezek írni (egyszer csak).


Majd egy egyszerű manikűr, melyben a Zoya Arianna (mutatóujj és kisujj) és China Glaze Dragon lakkokat kombináltam össze.


Végül pedig egy kép a Colour Alike 535 lakkal készített manikűrről. Párjával, az 535 H lakkal együtt ezek voltak az első lakkjaim a márkától. Róluk is tervezek külön posztot előbb-utóbb (remélhetélőeg még idén ősz előtt). A holo párját sajnos elfelejtettem befotózni, amikor viseltem, úgyhogy egyelőre ez még várat magára kicsit.


Remélem, hogy tetszett a bejegyzés, szép hétvégét! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése