Oldalak

2015. április 7., kedd

A-England duett - Sleeping Palace & Her Rose Adaggio


Sziasztok!

Azt tudjátok már rólam, hogy nagyon szeretem az A-England lakkokat. Mára az egyik kedvencemet hoztam, a Sleeping Palace-t. Ez a lakk a mesés Burne-Jones Dream kollekció tagja. 

Nem újdonság, hogy ezek finom szórt holoval rendelkező, sűrű, egy réteges lakkok, amik nyomdázáshoz is tökéletesek. A Sleeping Palace-t most alapként használtam, nézzétek, milyen csodás, mély, titokzatos szilvaszíne van!

A képek beltérben, félárnyékban készültek.

a-england

burn-jones collection

sleeping palace

A képeken két rétegben, fedőlakkal láthatjátok. Szerettem volna díszíteni, ezért úgy döntöttem, hogy a Her Rose Adaggioval nyomdázok rá. A Her Rose Adaggio a Ballerina kollekció rózsaszín tagja. Ezt a lakkot nemrég szereztem be, az első vele készült manikűrömet már bemutattam a blogon itt, de nyomdázásra most használtam először. Íme!

nail stamping

nail art

nail art

holo nails

A színárnyalat eltérés azért van, mert a felső képek mesterséges fényben, míg a legalsó kép természetes fényben készült. 

Az eredmény akkora pozitív meglepetés volt számomra, hogy majd' hanyatt estem a gyönyörűségtől! A körmömön leheletfinoman, de határozottan ott csillogott a mintában a szivárvány minden árnyalata! 

Oké, ha jobban megnézzük az üveget, ez bizony jól láthatóan ott van a lakkban. Viszont hagyományosan felkenve a lakkot, az üvegben látott szivárvány egy szépséges, diszkrét, halvány rószaszín holo manikűrré áll össze. Ezek után ki számított volna arra, hogy egy vékony rétegben felnyomdázva viszont kiadja azt a szivárványos csodát, amit az üvegben megcsodálhatunk? Ti igen? Mert én nem számítottam rá, sőt, meg se fordult a fejemben. De egyszerűen I M Á D O M !!!

Jelen pillanatban, ha csak egyetlenegy lakkot tarthatnék meg nyomdázásra, akkor az kétséget kizáróan a Her Rose Adaggio lenne. Ha lehetőségetek van rá, próbáljátok ki, nem fogtok csalódni! :)

3 megjegyzés: