Oldalak

2015. április 22., szerda

A Tavasz színei - Orgona / Orchidea


Sziasztok!

A tavaszi kihívás újabb részéhez érkeztünk, mai témánk az orgona / orchidea színei. Nekem erről mi más jutott volna eszembe, mint a Colour Alike pasztell holo kollekció gyönyörű, halványlila színe? Tisztára lila orchidea. No és a dupla nyomdázás, hát persze. Az orgonalilát pedig jelen esetben a Dance Legend Optical Illusion lakkja képviseli, nem csak mert imádom, hanem mert nyomdázni is tökéletes.

Nem is csigázlak tovább titeket, itt van, ezt hoztam össze.





És ezekkel dolgoztam:


Most először használtam a Creative stampert és meg kell mondanom, nagyon elégedett vagyok vele! Nagyon puha és sokkal pontosabban lehet vele elhelyezni a körmökön a nyomdát, mint a görgetős nyomdázókkal. 
A dupla nyomdázáson még van mit gyakorolni, de bevallom, én nagyon szerettem, számomra tökéletesen képviselte a nagybetűs Tavasz hangulatát. Egy pici orgonaillat és az illúzió tökéletes volt még a négy fal között is. :)

Nézzétek meg a többiek alkotásait is: 

12 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi! Igen, ebből a szettből az egyik legjobban sikerült szerintem is. :)

      Törlés
  2. Az alap nagyon tetszik, de valahogy a zöld/ türkiz CA és a burgundi DL nem igazán érvényesülnek ebben a manikűrben. A Creative shop nyomdázóval én is nagyon meg vagyok elégedve, de vannak lakkok, amivel nem hajlandó együttműködni:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértem, ha neked ez most nem jön be Zsóka, nem tetszhet mindenkinek. :)
      Nem biztos, hogy a nyomdázóval vagy a lakkal van baj. Nekem a sekélyebb lemezekkel úgy működik jól, ha nem a saját lehúzójával, hanem egy másik kártyával húzom le a lakkot. A Creative lehúzó kártya annyira rugalmas, hogy néha egyszerűen túl sok lakkot kivisz a mintából.

      Törlés
  3. Nekem is nagyon tetszik a manikűröd. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépséges lett! Én is dupla nyomdázással készltem elsőre, de nagyon nem tetszett a végeredmény, ezért lemostam. A tiéd viszont szuper lett! Jók a színek is nagyon! :) Írtad a blogomon hogy nagyobb képeket tegyek be, ha klikkelsz rájuk akkor megnőnek! :) Volt egy képnézegetős verzió is, amiben léptetni lehet őket, de a frissítéskor valami történt vele, vissza fogom majd állítani :)

    http://probablyme.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Dóri! :) Láttam, hogy megnyílik, csak nem szeretek külön kattintgatni, jobban esik egyben olvasni a posztokat.

      Törlés
  5. Milyen klasszul feldobja a zöld minta! :) Tetszik!

    VálaszTörlés