Oldalak

2015. április 19., vasárnap

A Tavasz színei - Türkiz / Menta


Sziasztok!

Nagy lelkesedéssel kapcsolódtam be ebbe a kihívásba, mert nagyon szeretem a tavaszi színeket. A poszt azért csúszott, mert egy hatnapos lakkteszten vagyok túl, így csak a hétvégén tudtam sort keríteni a kihívásos manikűr elkészítésére.


Mivel a türkizkéket töretlenül imádom évek óta, nemrég pedig sikerült egy kedvenc mentát is beszereznem, most együtt használtam a kettőt. Bubble manit terveztem, de picit megcsavarva. Első próbálkozásom a témában, fogadjátok szeretettel. :)




A manikűrhöz Barry M. Apple Candy és CBL Young Turks lakkokat használtam. A technika végetlenül egyszerű: a felső réteget nem hagytam megszáradni, hanem rögtön belepöttyöztem a türkiz lakkal, majd egy tűvel gyorsan széthúztam a pöttyöket. 

Nézzétek meg a többiek alkotásait is! :)

5 megjegyzés:

  1. Hu de szép lett! Olyan régóta ki akarom ezt én is próbálni :)

    VálaszTörlés
  2. Én is, amikor ilyen szépen sikerült manikűrt látok, akkor ki akarom próbálni ezt a technikát. :)

    VálaszTörlés